Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Σχέσεις Ζωής!



http://pinterest.com/belovedsaramaga/

Τελικά, όταν βγαίνεις έξω, ακόμα και με τον καλό σου που ζείτε μαζί, ακόμα και με την κολλητή σου που μιλάτε κάθε μέρα στα τηλέφωνα, ακόμα και με τους δικούς σου και πας για έναν καφέ, ένα ποτό, ένα γεύμα, πάντα λες άλλα πράγματα, συνειδητοποιείς καταστάσεις, βγάζεις νοήματα!
'Οταν βγεις έξω από τους τοίχους του σπιτιού σου , ξαφνικά αισθάνεσαι πως αποδεσμεύεσαι από την καθημερινότητα και παρέα με ένα ποτάκι τα λες λίγο καλύτερα...ακούς λίγο καλύτερα και τελικά μαθαίνεις λίγο καλύτερα εσένα τον ίδιο και τους δικούς σου ανθρώπους.

http://pinterest.com/lollo06/

Το σπίτι μας, δεν αντιλέγω, είναι η φωλιά μας, το μέρος που θα χαλαρώσουμε, που θα κρυφτούμε, που θα νιώσουμε άνθρωποι! Όμως καμιά φορά, δεν πρέπει να σου θυμίζει τίποτα το μέρος που θα ανοιχτείς, για να μπορέσεις να το κάνεις...!

http://pinterest.com/carlen/

Η ουσία είναι η παρέα και το ποιόν έχεις δίπλα σου...
Αυτό, λοιπόν, είναι το θαύμα της διαπροσωπικής σχέσης που δεν αντικαθίσταται από καμιά διαφορετική επικοινωνία...Το θαύμα που όταν βλέπεις, αγγίζεις και έχεις δίπλα σου, απέναντι σου τους αγαπημένους σου, μπορείς να αναλύεις ατελείωτα νοήματα και έννοιες.
Καταλήγεις σε μοναδικά συμπεράσματα, νιώθεις την ανάσα αυτού που σου μιλά, κοιτάς τα μάτια αυτού που σου ανοίγεται και τελικά...δένεσαι, χτίζεις σχέσεις ζωής, επηρεάζεις και επηρεάζεσαι, δημιουργείς χαρακτήρα και φτιάχνεις προσωπικότητα.
Μόνο μέσα από τις διαπροσωπικές σχέσεις έχεις ζωντανή επικοινωνία και ψυχικό πάρε δώσε, που δεν καλύπτεται ούτε από τα τηλέφωνα, ούτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ούτε καν από το skype!
Εμένα τουλάχιστον μου λείπουν πολύ οι δικοί μου άνθρωποι όταν δεν τους βλέπω και δεν τους αγκαλιάζω!

http://pinterest.com/skinnyms/

Αυτή η εβδομάδα, δόξα το Θεό, ξεκίνησε πολύ όμορφα για εμένα και το πολύ όμορφα σημαίνει πως αισθάνθηκα λίγο ακόμα πιο κοντά στα δικά μου πρόσωπα.
Ότι έμαθα και κάτι ακόμα για τις ανάγκες, τα συναισθήματα και τις έννοιες τους, ότι μοιράστηκα μαζί τους, τους δικούς μου προβληματισμούς, ότι διασκέδασα και ευχήθηκα μέσα από την ψυχή και την καρδιά μου και τελικά δέθηκα ακόμη πιο πολύ μαζί τους...
Αυτό θα πει για μένα ζωή!

Καλό Βράδυ!!!
Κ.



18 σχόλια:

  1. ωραίο κείμενο.
    η συντροφιά, όπως την περιγράφεις, μπορεί να μας κάνει να δούμε τα πράγματα που κοιτάζουμε κάθε μέρα από μία άλλη σκοπιά! από τις ομορφότερες εμπειρίες της ύπαρξης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η συντροφιά είναι όντως από τις ομορφότερες εμπειρίες της ύπαρξης!!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου, το μόνο που μπορώ να πω για άλλη μία φορά είναι....πόσο πολύ συμφωνώ!!!! Πόσο δίκιο έχεις!!!! Όλο αυτό που περιγράφεις σημαίνει ουσιαστικά ψυχική υγεία!!! Τι θα ήμασταν χωρίς αυτό;;; Καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή Μαράκι μου!
      Όπως το λές...ψυχική υγεία!
      Ευχαριστώ για άλλη μια φορά!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Η ουσία είναι η παρέα και το ποιόν έχεις δίπλα σου... Το είπες κι εσύ τελικά...όχι πού αλλά με ποιον! :)
    Έτσι είναι Κατερινάκι μου!
    Καλό είναι να είσαι εκεί που σε ευχαριστεί θα πω εγώ!
    Φιλάκια
    Καλή σου μέρα γλυκιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια Αριστέα μου, το πιο σπουδαίο είναι να βρίσκεται ο καθένας μας εκεί που τον ευχαριστεί, εκεί που μπορεί να ανοιχτεί και να επικοινωνήσει αληθινά, έχοντας δίπλα του, τους ανθρώπους του!
      Καλημέρα κοριτσάκι μου!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτή η παρέα είναι το θέμα..
    Φιλιά Κατερίνα και καλή βδομάδα αν και Τρίτη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς..
    Καλή σου μέρα Kwnnie μου και Καλή εβδομάδα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα όσα έγραψες, Κατερίνα μου.
    Είμαστε άνθρωποι, έχουμε ανάγκη από την παρέα. Να σου πω κι ένα μυστικό μου; Μ'αρέσουν πολύ οι καφετέριες με καλή θέα, moody μουσική και διακόσμηση. Ένας καφές πού και πού (με καλή παρέα) είναι γιατρικό :)

    υγ: Ακόμη, όμως, και τους ανθρώπους που είναι μακρυά μας, μπορούμε να τους νιώσουμε κοντά μας. Κάνοντας μια μικρή προσευχούλα. Από καρδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σεβάχ μου!
      Θα συμφωνήσω απόλυτα στην τοποθεσία και στην ατμόσφαιρα! :-)

      Σε ευχαριστώ που μου υπενθυμίζεις την προσευχή!
      Έχεις απόλυτο δίκιο, οτι μας φέρνει πιο κοντά σε εκείνους που είναι μακριά, όπως ακριβώς το κάνει και με τον Θεό!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Η ουσία για μένα.... ήταν το χθεσινό χαλαρό ποτάκι μαζί με έναν εξαίρετο άνθρωπο....που μου άλλαξε τη διάθεση ....δηλαδή μαζί σου!!
    Α.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου, γλυκιά!
      Φιλεναδίτσα μου!
      Πάντα δεν φτιάχνει η μία της άλλης την διάθεση..;!
      Φιλάκια πολλά!
      :-)

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..πάντα η ουσία βρίσκεται στα πρόσωπα που είναι δίπλα μας!
    Φιλιά πολλά..καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η αύρα και μόνο ενός ανθρώπου, ένα άγγιγμα, μια ματιά, πολλές φορές είναι πιο σημαντική από τα λόγια.. :) καλό σου βράδυ Κατερίνα μου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όπως ακριβώς τα λές...για αυτό οι συναντήσεις από κοντά είναι τόσο ανεκτίμητες...
    Καλημέρα Ευάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω, αυτοί οι καφέδες που πίνουμε εμείς οι 'Ελληνες -γιατί πουθενά αλλού δεν το βλέπεις με τόση συχνότητα- μας έχουν φέρει κοντά και έχουν χτίσει σχέσεις ζωής! Και μου λείπουν αφάνταστα... αλλά εδώ έχει άλλα ωραία :)
    Φιλιά πολλά Κατερινάκι, καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τότε θα τους εκτιμάς περισσότερο όταν θα έρχεσαι να μας επισκέπτεσαι..!
    Είμαι σίγουρη πως εκεί που βρίσκεσαι υπάρχουν πολύ όμορφα πράγματα!
    Θα ήθελα να μάθω πως είναι η Φιλαδέλφεια , κάποια στιγμή.. :-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες