Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Πλούτος.

Τι είναι ο πλούτος;
Πως τον βλέπει ο καθένας;
Τι σημαίνει για τον καθένα;
Τι είδους πλούτος μας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους και γεμάτους;
Ο χρηματικός; ο συναισθηματικός; ο ψυχικός; των γνώσεων; των εικόνων;...
Πόσο λάθος μπορεί να έχουμε πάρει την ζωή μας, που νομίζουμε πως μόνο όταν έχουμε χρήματα αισθανόμαστε ευτυχείς και γεμάτοι;

http://baenk.com/white/

Τα λέω, πρώτα απ όλα στον εαυτό μου, που μόλις αισθανθώ πως δεν έχω στην τσέπη μου όσα πιστεύω πως θα έπρεπε και θα ήθελα να έχω, παθαίνω πανικό!
Τελικά, όμως δεν είναι αυτά καθεαυτά τα χρήματα που μας κάνουν να νιώθουμε πλήρεις, είναι αυτά που μπορούμε να αγοράσουμε με αυτά, είναι η άνεση του να ξέρεις πως, πρώτα κάτι που έχεις ανάγκη και έπειτα κάτι που επιθυμείς, μπορείς να το έχεις.
Όμως κάτσε μια στιγμή...! Αυτό δεν προϋποθέτει πλούτο... Αυτό είναι απλά να εργάζεσαι σαν άνθρωπος και να πληρώνεσαι αντίστοιχα σαν άνθρωπος για να μπορείς να ζεις αξιοπρεπώς!

Για εμένα, ο πραγματικός πλούτος είναι άλλος και θα τον εκφράσω περιφραστικά...
Είναι όταν γυρνάω σπίτι μου μετά από κουραστική μέρα, ανοίγω τα παράθυρα και (έχοντας την τύχη, να ζω εντός Αττικής αλλά πάνω σε πλατεία με δένδρα) να ακούω το μελωδικό κελαϊδισμα των υπέροχων πουλιών της γειτονιάς μου και να αγαλλιάζει η ψυχή μου! Είναι από τις πιο χαλαρωτικές εμπειρίες και έχω την τύχη να την ζω σπίτι μου!
Είναι όταν οδηγώντας ακούω στο ραδιόφωνο πραγματικές μελωδικές μουσικές που με ταξιδεύουν ακόμα πιο μακριά και από εκεί που με πάει ο δρόμος...
Είναι όταν μια αγκαλιά με κάνει να ξεχάσω τα πάντα και να μου φύγει κάθε πόνος και έγνοια..
Είναι όταν διαβάζω κάτι κάπου που δεν έχω ξαναμάθει και αποτυπώνεται για πάντα στο μυαλό μου!
Είναι όταν ταξιδεύω και γεμίζω καινούριες πληροφορίες και εικόνες..
Είναι όταν αισθάνομαι πως μ'αγαπούν και μ'εκτιμούν!
Είναι να βλέπω τους δικούς μου ευτυχισμένους και υγιείς!
Είναι η αίσθηση που μου μένει όταν έχω καταφέρει να βοηθήσω κάποιον...
Είναι όταν προσεύχομαι και μετά Εκείνος μου δίνει σημάδι ότι με άκουσε...

Όλα αυτά δεν είναι μόνο αληθινός πλούτος, είναι και παράδεισος...!

Τις περισσότερες φορές, μάλιστα, οι άνθρωποι που μπορούν να  αντιληφθούν αυτά τα απλά και να αισθανθούν πραγματικά πλούσιοι δεν είναι εκείνοι που τα είχαν όλα στρωμένα στην ζωή τους...

Κ.

http://online.findgift.com/gift-ideas/want-to-feel-rich-box-sign-pid-264685/




14 σχόλια:

  1. Υπέροχη ανάρτηση!Τα ομορφότερα στην ζωή είναι "δωρεάν".. Και ναι αυτό το αντιλαμβάνονται μόνο όσοι έχουν περάσει από 40 κύματα.. Πολλά φιλιά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκά που το εθεσες!!!!!
    Πολλά like!!!!!
    Ο πλούτος της ψυχής μας!!! Αυτο και αν ειναι ανεκτίμητο!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!!
      Νομίζω πως μόνο αυτός ο πλούτος είναι που μένει για πάντα, που δεν εξαντλείται και δεν είναι ψεύτικος..
      Φιλάκια και Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς Κατερίνα μου! Και θα συμφωνήσω και με το άλλο μας Κατερινάκι! :)))
    Πολύ όμορφη δημοσίευση!
    Καλό ξημέρωμα και καλό μήνα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριστέα μου γλυκιά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλό μήνα!
    Και πως να μην είναι άλλωστε,αφου ενα δωράκι γράφει το όνομα σου!

    Συγχαρητήρια λοιπόν,γιατί είσαι μια απο τις 5 νικήτριες του giveaway..
    Για δες εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/03/and-winnersare.html

    Έχεις 48 ώρες να μου στείλεις μέιλ με τα πλήρη στοιχεία σου για να επικοινωνήσω μαζί σου!

    Ως τότε,τα ξαναλέμε!
    Πολλές ευχές και πάντα τυχερή να είσαι!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑ!!! Σοβαρά;;;!!! Πόσο χαίρομαι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Τρέχω να σου στείλω το e-mail!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα!
    Με κάλυψες με όλα όσα έγραψες..αυτός είναι πλούτος...!
    Έχεις βραβειάκι...και τα δίνω πόρτα πόρτα..χαχα!
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/03/l-is-for-lake.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαράκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!
      Πάω να το παραλάβω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πόσο δίκιο έχεις Κατερινάκι μου...........Πολύ ωραία κείμενο!!! Το απόλαυσα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και Καλό Μήνα Μαράκι μου!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Κατερίνα μου!! :) τα είπες πολύ όμορφα.. αυτά τα απλά και καθημερινά είναι ο πραγματικός πλούτος και δεν εξαγοράζεται με τίποτα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κοριτσάκι μου!
      Ακριβώς...δεν εξαγοράζεται με τίποτα...!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες