Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Ταξιδεύοντας...


Ταξίδι!

http://pinterest.com/MusicCitySarah/

Είναι ελάχιστοι οι άνθρωποι που στο άκουσμα την λέξης ταξίδι, δεν πετούν την σκούφια τους...
Και ποιος δεν θα τα παράταγε επιτόπου όλα για να φύγει έστω ένα weekend;!
Ταξίδια μπορείς να κάνεις με πολλούς τρόπους...Μπορείς να ταξιδέψεις με όλα τα γνωστά μέσα αλλά μπορείς να ταξιδέψεις και με μια εικόνα, μια μυρωδιά, ένα άκουσμα...μπορείς να ταξιδέψεις με το μυαλό! Πολλές φορές ακολουθώ αυτή την μέθοδο, όταν δεν μπορώ να αποδράσω διαφορετικά...

Cape Town, South Africa - http://www.flickr.com/photos/brusil1/

Λένε, πως όποιος ανήκει στο ζώδιο του Τοξότη, τρελαίνεται για ταξίδια και δεν μπορεί χωρίς έστω μια απόδραση μια στο τόσο....Δεν ξέρω αν είναι αυτός ο λόγος πάντως η αλήθεια είναι πως έτσι και μου πεις πως κάπου κανόνισες να πάμε, έχω κατεβάσει ρολά, έχω φτιάξει τρεις βαλίτσες, έχω μπει στο αμάξι και σε περιμένω με αναμμένη την μηχανή να εξαφανιστούμε..!

http://pinterest.com/ashleymaewright/
Ταξιδεύοντας γνωρίζεις νέες κουλτούρες, πολιτισμούς, συνήθειες, προσωπικότητες, μέρη, καιρικά φαινόμενα (εδώ στην Ελλάδα είμαστε ευνοημένοι απ τον καιρό). 
Εγώ τουλάχιστον που παρατηρώ ανθρώπους, βλέπω πως κινούνται, τι ομοιότητες έχουν με τους Έλληνες, τι διαφορές...επισκέπτομαι μουσεία και αξιοθέατα, προσπαθώ να απορροφήσω όσο γίνεται περισσότερες πληροφορίες...!

Casa Batllo, Spain - http://pinterest.com/SanyaJanice/

Αλλά και στα εσωτερικά ταξιδάκια...Προσωπικά πιστεύω πως δεν υπάρχει ωραιότερο μέρος απ την Ελλάδα! Οι ομορφιές και οι εναλλαγές τοπίων, χρωμάτων και οσμών που συναντάς στην Ελλάδα, δεν τα βρίσκεις πουθενά στον κόσμο! Οι θάλασσες, ο ήλιος, τα βοτάνια, οι γεύσεις, ο ουρανός, οι άνθρωποι...μόνο εδώ! Είμαστε ένας ευλογημένος τόπος!

http://pinterest.com/reineog/
Aigina

Kastelorizo - http://pinterest.com/001sasha/
Halki -http://www.flickr.com/photos/mary_73/3047885797/

Στο ταξίδι χαλαρώνεις, μαθαίνεις, εμπνέεσαι, ξεχνιέσαι, ανοίγεις το μυαλό σου και ηρεμείς την ψυχή σου!
Είναι ένα ωραιότατο διάλειμμα όταν έχεις μπουχτίσει και έχεις κουραστεί απ την καθημερινότητα...
Είναι μια διέξοδος όταν δεν μπορείς άλλο να σκεφτείς και να λειτουργήσεις...
Είναι μια τονωτική ένεση...
Είναι το κάτι άλλο!
Για μένα, το να μπορώ να πραγματοποιώ έστω και μια μονοήμερη κάπου κάπου είναι πολύ σημαντικό τόσο για το μυαλό όσο και για την ψυχή και το σώμα μου!

Χρειάζομαι διακοπές, μάλλον, ε...;

Κ.

http://pinterest.com/springjumps/



16 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Ήρθα να επιβεβαιώσω την τρέλα του Τοξότη για τα ταξίδια! Όχι, δεν είμαι εγώ! Η αδερφή μου όμως που είναι πεθαίνει και μόνο στο άκουσμα της λέξης!
    Εγώ πάλι ανήκω στους ελάχιστους! Καρκινάκι, σπιτόγατος!

    Πανέμορφες οι εικόνες σου όμως!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!
      Αχ δεν μπορώ χωρίς μια εκδρομούλα μια στο τόσο....τελικά μάλλον στο ζώδιο οφείλεται. :-)
      Τα δυο αντίθετα είστε με την αδερφούλα σου, έτσι;

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Κατερινάκι μου δεν ξέρω αν είναι ο τοξότης, διότι εγώ δεν έχω καθόλου τοξότη στο ωροσκόπιό μου και όχι μόνο τρελαίνομαι για τα ταξίδια, φτάνω σε σημείο μελαγχολίας αν δεν ταξιδεύω.... Μάλλον είναι θέμα ανθρώπου και νοοτροπίας. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τα ταξίδια. Ένα από τα άσχημα της κρίσης για εμένα είναι ότι δεν ταξιδεύω τόσο συχνά όσο θα ήθελα. Αλλά όπως ήδη ανέφερες παραπάνω, τουλάχιστον μπορούμε να ταξιδέψουμε και με το μυαλό μέχρι την επόμενη πραγματική εξόρμηση!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, είναι έντονο χαρακτηριστικό του ζωδίου, όμως σίγουρα είναι θέμα ανθρώπου και νοοτροπίας όπως αναφέρεις!
      Εύχομαι να καλυτερέψουν τα πράγματα για όλους μας σύντομα και να μπορούμε να απολαμβάνουμε άνετα τις βόλτες και εκδρομές μας!
      Πολλά Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κατερινάκι μου!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες, ειδικά η πρώτη με το Παρίσι... μαγική!
    Κι εμένα μ'αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια και οι εκδρομές αν και δε μου δίνεται συχνά η ευκαιρία κ η δυνατότητα να τα κάνω...
    Αν βρεις παρέα να πας πουθενά, πάρτε με κι εμένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία έτσι που μας τα 'χουν κάνει οι από πάνω σε κανέναν δεν δίνεται εύκολα η ευκαιρία Μαράκι μου...ειδικά αν έχεις και υποχρεώσεις!
      Πάντως θα σε έχω στα υπόψην! Όλοι οι καλοί χωράνε!
      Φιλάκια!! :-)

      Διαγραφή
  4. Τα ταξίδια λέει είναι η μοναδική περίπτωση που ξοδεύοντας τα χρήματά σου γίνεσαι πλουσιότερος ;)
    Υπάρχουν βέβαια και τα νοερά ταξίδια που είναι και τζάμπα!
    Όσο για το Moodboard αν άλλαξες γνώμη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, μόνο πες το μου για να μη βάζω το όνομά σου ;)

    Καλό Σαββατοκύριακο Κατερίνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lyriel μου δεν έχω αλλάξει γνώμη απλά φοβάμαι μήπως δεν προλαβαίνω...πάντως επί τις παρούσης ψάχνω ακριβώς το link σου για να ξαναδιαβάσω αυτά που πρέπει να κάνω. Μία απορία έχω...υπάρχει συγκεκριμένη μέρα που πρέπει να το κάνω; π.χ. σήμερα Παρασκευή ή στο τέλος της εβδομάδας, Κυριακή είναι οκ; Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα και θέλω πολύ να το κάνω!
      Φιλιά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Σαν τοξότης καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς..
    Έρχομαι κατευθείαν από τη Lyriel..καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Μαράκι!
      Χαίρομαι πολύ που με καταλαβαίνεις! :-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. I alitheia einai oti taksideuontas vlepoume meri pou oi alloi den mporoun kan na fantastoun. K.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όντως K.D. το κάθε μέρος είναι μοναδικό!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άλλη μια τοξοτίνα ήρθε να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά σου!!! :) και τώρα να μου πεις φεύγουμε για ταξίδι, τα παρατάω όλα και χωρίς βαλίτσες!!! χα χα.. φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!!
      Πόσο χαίρομαι που είμαστε τόσες πολλές!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. πραγματικά είμαστε πολλές εδώ μέσα!!! και σκέψου εκτός blog μόνο μια φίλη έχω όμοιά μου!!! δεν συναντούσα εύκολα! χαχαχα.. :)

      Διαγραφή
    3. Τώρα που το λες...πέρα από την μαμά μου, ούτε εγώ έχω πολλές γνωστές...όταν όμως είναι μια την καταλαβαίνω και με καταλαβαίνει από χιλιόμετρα...! Δεν παλεύεται η αισιοδοξία και η θετικότητα μας...χαχαχχα!!!
      Υ.Γ.είναι μέχρι να μας πιάσουν τα ψυχολογικά και να πάμε στα τάρταρα...! χαχα!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες