Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Fame!


http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://themustguide.pblogs.gr

Όταν είχα γράψει εδώ την ανάρτηση για τις δύο μεγάλες θεατρικές παραγωγές που παρουσιάζονται φέτος στην Αθήνα, σας είχα πει πως έχω σκοπό να τις παρακολουθήσω και σας υποσχέθηκα τα σχόλια μου.
Όσον αφορά το Σικάγο, τελικά δεν κατάφερα να πάω αλλά...γενικά ακούστηκαν αρκετές άσχημες κριτικές...

Στο Fame όμως πήγα!
Έχω ξανά αναφερθεί στο ότι ο χορός είναι η ζωή μου...καρδιοχτυπούσα λοιπόν, σαν κοριτσάκι μέχρι να πάρω τα εισιτήρια στα χέρια μου και να ξεκινήσει το έργο..!
Ήθελα καιρό επίσης να επισκεφτώ τον "Ελληνικό Κόσμο" γιατί πάντα διοργανώνει πολύ ενδιαφέρουσες προβολές, εκθέσεις κτλ. οπότε θα σας πω αρχικά πως οι εντυπώσεις μου από το κτίριο και την αίθουσα ήταν πολύ καλές! Άνετη και αρκετά αμφιθεατρική αίθουσα ούτως ώστε καμιά θέση να μην είναι αδικημένη.

Ξεκινάει το έργο, λοιπόν...
Αυτό που έχω να τονίσω είναι πως πραγματικά όλοι μα όλοι οι συμμετέχοντες είχαν εκπληκτικές φωνές! Για το συγκεκριμένο έργο, πιστεύω πως αυτό ήταν το πιο σημαντικό γιατί το να μην παίξεις πολύ καλά ή να μην τεντώσεις τελείως το πόδι σου στο χορό, μπορούν να καλυφθούν, η κακή φωνή δεν καλύπτεται!
Ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε αρκετά παιδιά μετά την παράσταση αλλά έπρεπε να περιμένω σε μια μεγάλη ουρά από πιτσιρίκια και γονείς για να μου γράψουν αυτόγραφο....όπως καταλαβαίνετε δεν με ενδιέφερε κάτι τέτοιο, οπότε έφυγα και θα τους δώσω τα συγχαρητήρια μου από εδώ.

Καταρχήν τα συγχαρητήρια μου στην Θέμις Μαρσέλλου για την σκηνοθεσία της!
και πάμε...
Θα ξεκινήσω με την κοπέλα που σε εμένα τουλάχιστον έκανε την ανατροπή, πρόκειται για την Άννα Φιλιππάκη η οποία στη αρχή, θα το πω, μου πέρασε αδιάφορη...και μόλις τραγούδησε και αμέσως μετά μόλις ερμήνευσε τον ρόλο της, έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Ίσως να ήταν και η μόνη ερμηνεία που με έκανε να την πιστέψω και με συγκίνησε.
Θα συνεχίσω με την φοβερή Αλέκα Κανελλίδου η οποία όταν τραγούδησε, αισθάνθηκα πως είχα κάνει focus μόνο πάνω της και δεν υπήρχε τίποτα άλλο γύρω μου.

Πολλά Πολλά Μπράβο στους:
Κωνσταντίνο Λάγκο, ο οποίος είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός και έκανε εξαιρετική προσπάθεια στο τραγούδι και τον χορό.
Στον Ησαΐα Ματιάμπα του οποίου λατρεύω την φωνή και την φυσιογνωμία και αντεπεξήλθε φοβερά στην υποκριτική και τον χορό.
Στην Demy που πραγματικά είναι Φωνάρα η κοπέλα! Αυτό θα πει ταλέντο και ήταν σε όλα αξιοπρεπέστατη.
Στον Χρήστο Ζαν Μπατιστ (με τον οποίο έχουμε γνωριστεί πολυυυ παλιά και δεν θα το θυμάται) για τον χορό του πρώτα απ όλα, για την υποκριτική αλλά και το τραγούδι του.
Στην Νάντια Μπουλέ, που την άκουσα πρώτη φορά live και ομολογώ πως έχει εκπληκτική φωνή, λυπάμαι όμως που δεν μου άρεσε σε κάτι άλλο.
Στον Ιάσονα Γουάστωρ για το χιούμορ και την υποκριτική του....και τα ντραμς του φυσικά!
Στον Βασίλη Αξιώτη για την  μ ο ν α δ ι κ ή  του φωνή και
από τους χορευτές που ήταν όλοι αρκετά καλοί, πολλά μπράβο ιδιαίτερα στον Σεργκέι Γκρισένκο γιατί έχουμε χορέψει μια φορά μαζί και την κατέχει την τέχνη του!
Όλοι, ακόμα και εκείνους που δεν αναφέρω , ήταν πολύ καλοί!
Τέλος, να μην ξεχάσω την οκταμελή ζωντανή ορχήστρα η οποία μας ενθουσίασε!

Το σημαντικό είναι πως το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, φύγαμε ευχαριστημένοι που είδαμε μια καλή παράσταση, αποτελούμενη από νέους συντελεστές με το σιγοντάρισμα και την πολύτιμη βοήθεια των έμπειρων επαγγελματιών του χώρου, που όχι μόνο δεν καπάκωσαν τα νέα ταλέντα αλλά μάλιστα τα ανέδειξαν και τα έβαλαν μπροστά, πράγμα που μου δείχνει τι πάει να πει να μην είσαι κομπλεξικός.
Όλοι έδειξαν πως έχουν δουλέψει πολύ και γουστάρουν πραγματικά αυτό που κάνουν!
Δεν είδα κάποιον να βαριέται, δεν είδα κάποιον να μην είναι "εκεί".
Επίσης μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι αρκετά παιδιά ήταν εντελώς άγνωστα στο ευρύ κοινό και έτσι τους δόθηκε η ευκαιρία να γίνουν μέρος μιας μεγάλης προσπάθειας και παραγωγής! 
Πολύ χάρηκα ιδιαίτερα με αυτά τα παιδιά!

Θα ομολογήσω, πως έφυγα με μια μικρή στεναχώρια, για μένα που τελευταία παράσταση που έδωσα ήταν το 2008. Με φαντάστηκα εκεί πάνω, όπως θα έκανε ο καθένας, πιστεύω, που αγαπά αυτή την τέχνη και δίνω μια υπόσχεση σε εμένα να χορέψω σύντομα ξανά.
Το musical για να μπορέσεις να το παρακολουθήσεις, πρέπει να σου αρέσει ή να έχεις κάποια σχέση με μία από τις τρεις τέχνες που εκφράζει γιατί αλλιώς βαριέσαι...
Στη συγκεκριμένη όμως παράσταση, νομίζω, πως ακόμα και καμία σχέση να μην έχεις, δύσκολα θα βαρεθείς.
Να πάτε...! Να πάτε γιατί είναι μια καλή παράσταση από νέους και ταλαντούχους ανθρώπους οι οποίοι χρειάζονται την υποστήριξη μας για να συνεχίζουν να γίνονται τέτοιες δουλειές στην χώρα μας!
Από ότι είδα έρχεται και στην Θεσσαλονίκη στις 24/02 για δύο μόνο παραστάσεις!

Fame!
I'm gonna live for ever!
Fame!
I'm gonna learn how to fly!


Φιλιά!
Κ.




10 σχόλια:

  1. Ωω!
    Πέρασες λοιπόν ένα ωραίο βράδυ;
    Υπέροχα:))
    Φιλιά!!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Kvnnie μου ήταν αυτό που λες...πέρασε πολύ όμορφα η ώρα μου, διασκέδασα, είδα κάτι που δεν το βλέπω συχνά...
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. μμμ είναι πολλά... θα σε διαβάσω από το σπίτι!
    Καλή σου μέρα.
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) Kαλή σου μέρα Αριστέα μου!
      Σε περιμένω..

      Διαγραφή
    2. Σου εύχομαι να ξαναχορέψεις Κατερίνα μου! Ξέρω πως είναι να επιθυμείς κάτι αλλά και να υπόσχεσαι! Την παράσταση στην πόλη μου δεν νομίζω ότι θα τη δω ποτέ (σάμπως έρχεται και τίποτα εδώ;) αλλά μου άρεσε όλη σου η παρουσίαση!

      Έστω και καθυστερημένα ...ήρθα και σου αφήνω την αγάπη μου κι ένα φιλί!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Αριστέα μου! Ελπίζω να μην το αφήσω για πολύ ακόμη γιατί μετά δεν θα μπορώ να κουνηθώ καν..
      Σε ευχαριστώ που πέρασες!
      Ανταποδίδω την αγάπη και το φιλί μαζί με μια αγκαλιά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Good to see such efforts Katerina - Good writing skills, nice choice of topics..
    I have some interesting articles on file if u need in the future!
    Thumbs up for your effort!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπωπω... ταξίδεψα! Πρέπει να ήταν όλα πολύ εντυπωσιακά!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες