Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Weekly MoodBoard #02

Και εκεί που σκεφτόμουν τι ωραία πράγματα θα γράψω για αυτή την εβδομάδα μου και χτυπούσα και ξύλο (δεν πιάνει τελικά..) που εγώ δεν αρρωσταίνω εύκολα...τσούπ μια ωραιότατη γριπούλα ήρθε και θέλει να μείνει από ότι φαίνεται..
Δεν θα πτοηθώ όμως..!
Μπορεί να έχω κάνει πλούσια την χαρτοβιομηχανία, μπορεί να μην έχω όρεξη για τίποτα, μπορεί αυτή την στιγμή, να βλέπω την οθόνη του laptop σαν μια τεράστια άσπρη πηγή φωτός αλλά θα τιμίσω το weekly moodboard της γλυκιάς Lyriel και θα σας στείλω τις εικόνες της εβομάδας μου!
Είχα ένα πολύ όμορφο ξεκίνημα εβδομάδας με πολύ κουβέντα και νόστιμες caipiroska φράουλα και margaritas!
Μάλλον όμως δεν πρόσεξα όσο θα έπρεπε και βγήκα λίγο καλοκαιρινή...
Η δουλειά όπως πάντα (Δόξα τον Θεό, που έχουμε!)...
Το valentine's day μπορεί να μην το έζησα ιδιαίτερα μ'αυτή την γρίπη αλλά τουλάχιστον έλαβα υπέροχα λουλούδια.. και προσέφερα και εγώ λίγα..!
Ένα κινέζικο στο σπίτι είναι πάντα μια καλή λύση..!
Τα φιλιά μου!
Κ.




Τα ιστολόγια που συμμετέχουν είναι:



22 σχόλια:

  1. Περαστικά σου!!
    Τουλάχιστον πήρες όμορφα λουλούδια...ελπίζω να έκαναν τις μέρες σου πιο όμορφες παρότι αρρωστούλα..καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως, τόσο η ομορφιά όσο και η μυρωδιά τους (που μια στο τόσο αντιλαμβάνομαι λόγω μπουκώματος) κάνουν σίγουρα την παραμονή στο σπίτι, πολύ καλύτερη!
    Ευχαριστώ Μαράκι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περαστικα σου και παλι Κατερινα μου!!τουλαχιστον περασες ωραια εβδομαδα ,κριμα που χαλασε στο τελος!!γρηγορα να γινεις καλα!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι μου περαστικά και πάλι!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά, Μαρία!
    Κι εγώ είχα αρρωστήσει την προηγούμενη εβδομάδα. Ελαφρά ευτυχώς.
    Καλή συνέχεια, καλή ανάρρωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σεβάχ μου!
      Θα σε συγχωρήσω που μπέρδεψες το όνομα μου...χαχα! Πλάκα κάνω!
      Είναι ο καιρός τελικά που μας έχει ρίξει όλους κάτω...
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. μου αρέσει η καϊπιρόσκα, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ φράουλα όμως!! πανέμορφα τα λουλουδάκια!!! το κινέζικο μου αρέσει τόοοοοοοοσο πολύ, όπως και το μεξικάνικο!! όσο για τα πλούτη της χαρτοβιομηχανίας λόγω γρίπης, θα σου πω πως εγώ την κάνω πλούσια καθημερινά μιας και έχω θέμα με τις χαρτοπετσέτες, καταναλώνω άπειρες!!! οπότε κατανάλωσε άφοβα!! χα χα.. δυο πράγματα μου έλεγε πάντα η μητέρα μου να παντρευτώ ή κρεοπώλη ή χαρτοβιομήχανο!!! χαχαχ.. :) φιλάκια πολλά, εύχομαι να αναρρώσεις πολύ πολύ σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααααχαχαχα! Πόσο γέλασα!
    Καλά δοκίμασε την φράουλα και θα με θυμηθείς!Βέβαια το πιο βασικό είναι να πας σε μαγαζί που είναι καλό στα cocktails και η φράουλα να είναι φρέσκια!
    Εμείς μάλλον πρέπει να βγούμε μια φορά μαζί να μη μείνει κινέζικο για μεξικάνικο στην πόλη!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ελπίζω να είσαι καλύτερα! :) Έχεις δίκιο απόλυτο για τα μαγαζιά με τα καλά cocktails!! Στην Αθήνα έχω φίλο barman οπότε πήγαινα πάντα εκεί. Εδώ στο Ηράκλειο την έχω πατήσει, αλλά άμα δεν πάθεις δε μαθαίνεις κιόλας! χα χα.. Καλά θα τα τσακίζαμε δεν το συζητώ!!! Μη μου πεις πως τρως και πολύ σαν εμένα μόνο! φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Μπορώ να πω οτι συνήλθα λιγάκι.. :-)
      Είσαι στην Κρήτη;! Την λατρεύω! Έχω πάει πολλές φορές και θα έμενα άνετα αν είχα απασχόληση!

      Αυτό που μπορώ να σου πως είναι οτι έχω σε μεγάλη εκτίμηση το φαγητό... :-)
      Αν έρθεις Αθήνα, έχω 2 σίγουρα μέρη να σε πάω για cocktails και να ξετρελαθείς!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    3. :) α, τέλεια!!!! τότε θα ταιριάξουμε!!! χα χα.. όταν ανέβω θα σε ειδοποιήσω!!! χι χι.. σ'ευχαριστώ κι από δω πολύ για τα όμορφα λογάκια και το ενδιαφέρον σου! :) φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Περαστικά!! Σε καταλαβαίνω..κι εγώ σπάνια κολλούσα κρυολογήματα αλλά από τότε που ξεκίνησα δουλειά σε ένα γραφείο 4 άτομα κολλάω με το παραμικρό και είμαι κάθε μήνα άρρωστη!! Βιταμίνες και ζεστά ροφήματα!!
    Πολύ όμορφο και αληθινό το κολάζ σου!! Φιλάκια καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ και σε ευχαριστώ και από εδώ για το όμορφο βραβείο σου!
      Όντως και εγώ πολύ δύσκολα κολλάω αλλά τώρα έτυχε, τι να κάνω.. θα το υποστώ! :-)
      Φιλάκια και Καλή Εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Ω ελπίζω να είσαι καλά τώρα πια.
    Γλυκούλικες οι φωτο:))
    Φιλιά και καλή βδομάδα!!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλύτερα Kvnnie μου...ευχαριστώ!
      Για μένα σήμερα ξεκίνησε η εβδομάδα, μιάς και είχα αναρρωτική χτες..οπότε Καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. πολυ ομορφο το blog σου..καλως σε βρηκα λοιπον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίζω να είσαι καλά τώρα που σου γράφω Κατερινάκι :)
    Τουλάχιστον πρόλαβες και το διασκέδασες προτού αρρωστήσεις!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες