Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Και Επισήμως η Άνοιξη με Ανοιξιάτικο Δώρο!

http://media-cache-ec5.pinterest.com/originals/28/47
/95/284795da6af11bbfc3368152c723cbe4.jpg

Τελικά δεν είναι τυχαίο, που λένε πως επισήμως η Άνοιξη μπαίνει στις 20-21 του Μάρτη... (όπως θα δείτε εδώ είναι υπό συζήτηση η μέρα..)
Το τεράστιο πεύκο που καλύπτει σχεδόν όλο μας το σπίτι, οργίασε και το πρωί όλα ήταν καλυμμένα με κίτρινη σκόνη!
Κάτι οι επίμονες βροχές τις προηγούμενες μέρες, κάτι ο χθεσινός αέρας που μας πήρε και μας σήκωσε, ήρθε το πευκάκι και φούσκωσε από ορέξεις!!
Μπαλκόνια, παντζούρια, σίτες, αυτοκίνητο...δεν έμεινε τίποτα!
Ό,τι πρέπει για τις αλλεργίες μου, σκέφτηκα..τώρα την κάτσαμε! Μπορεί, βέβαια πάλι όλο αυτό να λειτουργήσει και ομοιοπαθητικά... Λες να με γιατρέψει το πεύκο..;!

Όπως κάθε εποχή, όταν κάνει την εμφάνιση της, φέρνει μαζί και τα δώρα της, έτσι μαζί με τα άλλα πανέμορφα δώρα της Άνοιξης έλαβα και εγώ ένα υπέροχο δώρο από την γλυκιά myStickland!
Είχα πάρει μέρος στο give away που διοργάνωσε, με δώρο μια κρέμα χεριών από τα mastic spa!
Το τι χάρηκα, όταν με πήραν τηλέφωνο και μου λένε έχει έρθει κάτι για εσένα αλλά δεν λέει από που.. Λέω: Άσε ξέρω είναι η κρεμούλα που κέρδισα!
Πήγα με αγωνία στο σπίτι να ανοίξω το πακετάκι μου και ήμουν σίγουρη πως θα ενθουσιαστώ γιατί τέτοια δείγματα μου έχει δώσει από το όμορφο bloggoσπιτάκι της!

Copyright Katerina Valsamidi

Πραγματικά καταπληκτική η κρέμα, υπέροχη μυρωδιά (ανοιξιάτικη), υπέροχη υφή και απορροφητικότητα, μα ακόμα πιο καταπληκτική και υπέροχη είναι η νέα μου bloggoφίλη myStickland που συνόδεψε το δωράκι με μια πολύ ιδιαίτερη κάρτα με πανέμορφες ευχές, χαρούμενα αυτοκολλητάκια ικανά να μου αλλάξουν διάθεση και όμορφα λογάκια!
Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου myStickland!!!
Ήταν ένα ποιοτικό, όμορφο και συνάμα χρήσιμο δώρο!
Να συνεχίσεις να μας κάνεις τέτοιες όμορφες εκπλήξεις!

Καλέ βγείτε έξω!
Η Άνοιξη είναι εδώ και μας το δείχνει με κάθε τρόπο!!!
Τι υπέροχος ο σημερινός ήλιος και τι καθαρή ατμόσφαιρα!
Πολλά φιλιά και Καλό τριήμερο!!! :-)
Κ.

Υ.Γ. Σας αφιερώνω ένα αγαπημένο μου τραγούδι που μου θυμίζει καλοκαιράκι... :-)






10 σχόλια:

  1. Καλησπέρααα!Επιτέλους ήρθε η άνοιξη!!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλη μου!Χαίρομαι που σου άρεσε το πακετάκι μου!!!
    Ετοιμάζω και μια επιπλέον έκπληξη για όλα τα φιλαράκια..σύντομα..είσαι η πρώτη που το λέω..αλλά sssh..it's a secret!!χαχαχα
    φιλάκια και καλό τριήμεροοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι επιτέλους ήρθε!!!
      Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!! Ό,τι ανέφερα ισχύει και με το παραπάνω!
      Χαίρομαι πολύ που είμαι η πρώτη που μαθαίνω για την νέα σου έκπληξη!!! Αναμένω με αγωνία!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Επιτέλους είναι εδώ! Σήμερα έχει μια υπέροχη μέρα και σκέφτομαι να την εκμεταλλευτώ δεόντως!
    Πάντα τυχερή Κατερίνα μου! :)))
    Καλή σου μέρα και καλό τριήμερο !
    Φιλάκια!

    Το κομμάτι το λατρεύω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου! Είναι όντως μια υπέροχη μέρα και στο κλεινόν άστυ!
      Και εγώ θα την εκμεταλευτώ όσο μπορώ!
      Με γειά και στις δυο μας!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. επιτελους ανοιξη!!!ελπιζω να μην μας κανει αλλα κολπα ο καιρος!!αυτη η σκονη του πευκου ειναι εκνευριστικη!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Σήμερα λίγο μας παίζει κρυφτούλι ο ήλιος αλλά δεν θα πτοηθώ..!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν είναι υπέροχα όλα?
    Ήμουν κι εγώ από τις τυχερές και τα είδα από κοντά..μου άρεσαν πολύ και οι καρτούλες...η δική σου είναι λεπτομέρεια από πολύ αγαπημένο μου πίνακα..η ίδια η άνοιξη!
    Πάντα να είσαι τυχερή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι και Χρόνια Πολλά!
      Είναι όντως όλα υπέροχα!
      Αντεύχομαι!!!
      Με γειά σου!!! Να την ευχαριστηθούμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. καλοφόρετη η κρεμούλα!!! :) το τραγούδι είναι υπέροχο, το αγαπώ πολύ!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και Χρόνια Πολλα Ευάκι μου!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, το τραγούδι είναι φοβερό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες