Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Εβδομάδα των Παθών.

Ξημερώνει η Εβδομάδα των Παθών, η Μεγάλη Εβδομάδα...
Εύχομαι σε όλο τον κόσμο, ηρεμία, γαλήνη, προσευχή, περισσότερη κατανόηση, νηστεία στο μυαλό και στα λόγια μας, μα πάνω απ όλα, περισσότερη αγάπη!
Όχι, ότι μόνο αυτή την εβδομάδα πρέπει να γίνονται όλα τα παραπάνω ή να "προσπαθούμε" μόνο τις συγκεκριμένες μέρες και τις υπόλοιπες να συμπεριφερόμαστε γαϊδουρινά, άδικα και με κακίες...
Αλλά, να...Ο Χριστός μας, έκανε τόσα για εμάς, για την ψυχή μας...μας έδωσε αδιαπραγμάτευτη Αγάπη, μας έδειξε πάνω απ όλα τι σημαίνει Αγάπη!
Ας προσπαθήσουμε έστω αυτές τις ημέρες, να έρθουμε λίγο πιο κοντά Του.
Ας γίνουμε λίγο περισσότερο άνθρωποι, ανθρώπινοι...ας θυμηθούμε τι πάει να πει αληθινό συναίσθημα, βοήθεια σε εκείνους που το έχουν ανάγκη, ας Του αφιερώσουμε, έστω αυτή την εβδομάδα των Παθών, των Παθών που πέρασε για εμάς...
Όλο τον χρόνο θα έπρεπε, αλλά επειδή ακριβώς είμαστε άνθρωποι...ας κάνουμε ότι μπορούμε αυτήν εδώ, την Μεγάλη Εβδομάδα για τους άλλους και για την ψυχή μας!

Δεν είμαι της εκκλησίας, αλλά όταν πηγαίνω, αγαλλιάζει η ψυχή μου...
Δεν έχω εξομολογηθεί ποτέ..δεν ξέρω τι σημαίνει, αλλά έχω αρχίσει και αισθάνομαι πως ίσως να το έχω ανάγκη...
Δεν προσεύχομαι όσο θα έπρεπε, αλλά προσπαθώ και το κάνω όσο μπορώ...

Δεν νομίζω πως ο Θεός μας, βλέπει τις λεπτομέρειες και αυτά που θέλουν μερικοί κολλημένοι και λάθος κληρικοί να μας περάσουν...
Νομίζω πως βλέπει την ψυχή και την προσπάθεια μας. 
Νομίζω πως βλέπει τις βουβές κινήσεις μας να τον προσεγγίσουμε μέσα από καλές πράξεις προς τους άλλους. Νομίζω πως αυτό που τον νοιάζει είναι πόσο καθαρά σκεφτόμαστε και συμπεριφερόμαστε.

Εξάλλου ότι και να μας βαραίνει, Εκείνος είναι πάντα εκεί να μας δεχτεί, όποτε και αν εμείς αποφασίσουμε να μετανοήσουμε ειλικρινά!

Εύχομαι σε όλους Καλό Πάσχα!
Κ.


6 σχόλια:

  1. Ταυτιζόμαστε πολύ στον τρόπο που σκεφτόμαστε για τον Θεό... Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Κατερινάκι μου και μπράβο γι'αυτή σου την ανάρτηση...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι μου,
      Είναι μια απλή και αληθινή προσέγγιση από μέρους μου.
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Kαλή εβδομάδα, καλή ανάσταση των ψυχών μας σε όλα τα επίπεδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
    Πολύ συμφωνώ με τα λόγια σου! :)
    Αν βρεις τον κατάλληλο γέροντα σου συνιστώ ανεπιφύλακτα την εξομολόγηση! Για μένα είναι μυστηριακή εμπειρία που θέλω να την επαναλάβω! :)
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα με αγάπη καρδούλα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριστέα μου!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το παν είναι να βρεις τον κατάλληλο γέροντα!
      Νομίζω τον έχω βρεί, τώρα μένει η απόφαση μου...για να αισθανθώ όλα, όσα λες!
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα κοριτσάκι μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες