Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Η εν πολλαίς αμαρτίαιες περιπεσούσα γυνή...



Μεγάλη Τρίτη.

Μας διδάσκει την προνοητικότητα και την εργατικότητα μέσα από την παραβολή των δέκα παρθένων και την παραβολή των ταλάντων..

Το βράδυ ψάλλεται ο όρθρος της Μεγάλης Τετάρτης.
Το τελευταίο τροπάριο στην ακολουθία είναι το γνωστότερο, ίσως, το τροπάριο της Κασσιανής το οποίο αναφέρεται στην μεταστροφή της πόρνης, που αφού την έσωσε ο Ιησούς από βέβαιο θάνατο μετά λιθοβολισμού και με την φράση "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω επ αυτήν" ήρθε μετανιωμένη, ντυμένη ταπεινά και έπλυνε τα πόδια Του, σκουπίζοντας τα με τα μαλλιά της για να Του δείξει την ευγνωμοσύνη της.

Κ.


Πηγές:
iefimerida.gr
saint.gr



4 σχόλια:

  1. Καλή Μ.Εβδομάδα (δεν νομίζω να τα έχουμε πει, βλέπεις έχω χάσει την μπάλα μπαινοβγαίνω, διαβάζω, γράφω ευχές και δεν θυμάμαι πού έχω γράψει και πού όχι, anyway ευχές είναι ας είναι και διπλές, σωστά; σωστά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Τζίνα μου!
      Μην ανησυχείς καθόλου...μια από τα ίδια είμαι και εγώ...έχουμε τρελαθεί πλέον με τους χρόνους...!
      Καλό Πάσχα να έχεις με Υγεία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες