Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Καθυστερημένη Πρωτομαγιά..με πολύ Ευχάριστες Ασχολίες!

Μεγάλη Τετάρτη.
Μας διδάσκει την μετάνοια...
Διάβασε περισσότερα εδώ: agioritikovima.gr

Ξεκίνησα να γράφω:
Η σημερινή ημέρα ήταν...
Αλλά δεν πρόλαβα ποτέ να ολοκληρώσω αυτή την ανάρτηση...Οπότε συνεχίζω...

Καλό Μήνα και Καλή (καθυστερημένη) Πρωτομαγιά!
Η χθεσινή ημέρα ήταν από τις πιο ευχάριστες και εποικοδομητικές που έχω περάσει σε ημέρα αδείας.
Η εταιρία, φέτος έκλεισε από αυτή την Τετάρτη και θα ξαναπάμε την Τετάρτη του Πάσχα, οπότε έχουμε λίγες μερούλες να ξεκουραστούμε και να κάνουμε και λίγα πράγματα για τους εαυτούς μας..


https://picasaweb.google.com/
102629349754473771351/
Pictures1#5856892985677050114


Ξεκίνησα με μια πολύ όμορφη βόλτα στην οδό Ανθέων στα Άνω Πατήσια για ιδέες και αγορά κάποιων τελευταίων αντικειμένων για τον γάμο της κολλητούλας!
Την παντρεύω αλλά δεν θα γινόταν και να μην βάλω "χέρι" στην διακόσμηση...!
Είναι η δεύτερη μεγάλη λατρεία μου και μιας και έχω και την προηγούμενη εμπειρία από τον γάμο άλλων φίλων μου,  (δες εδώ που τα λέω αναλυτικά), δεν θα μπορούσα να μην επέμβω πρακτικά και θεωρητικά στην διακόσμηση της Αθηνούλας μου!
Το καλό είναι πως βρήκα όλα όσα είχα φανταστεί και μας έφυγε και αυτό το άγχος...

Η συνέχεια ήταν πραγματικά φανταστική για εμένα, αφού επισκέφτηκα έναν νέο μου φίλο, τουλάχιστον έτσι τον θεωρώ πλέον εγώ, σε έναν αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό στον οποίο είναι παραγωγός.
Δεν ξέρω αν σας έχω μιλήσει ποτέ για αυτό, αλλά πρόκειται για ένα μεγάλο απωθημένο μου, μια μεγάλη αγάπη, το ραδιόφωνο, και όσο μπορώ επενδύω στον εαυτό μου, προκειμένου να είμαι έτοιμη για αυτό, όταν έρθει εκείνη η "άγια" ημέρα να εργαστώ στο ραδιόφωνο :-)
Προς το παρόν, χαίρομαι ιδιαιτέρως που γνωρίζω σπουδαίους ανθρώπους, μαθαίνω στοιχεία της προσωπικότητας τους και τους εκτιμώ ακόμη περισσότερο.
Επίσης, επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου, (με διάφορες, κατά καιρούς, ασχολίες μου) χαίρομαι να ακούω πως τα βασικά για αυτή την ασχολία είναι η προσωπικότητα και η μόρφωση.
Παρακολούθησα ζωντανά και από μέσα την εκπομπή και όπως καταλαβαίνετε μου άρεσε πααααρα πολύ!

Οπότε καλά μας μπήκε ο μήνας!
Ασχολήθηκα με δύο αγαπημένα μου πράγματα...το τονίζω γιατί όπως έχω ξαναπεί είμαι λίγο αναβλητική και αυτό είναι επιτυχία για εμένα..

Αυτά ήταν τα βασικά, κατά τα άλλα τράπεζες, εξωτερικές δουλειές και βαλίτσα ήταν επίσης στο πρόγραμμα..

Α! Πρώτος σταθμός, το Ηρωικό Μεσολόγγι!
Να περιμένετε φωτογραφίες...!
Έμαθα πως είναι φανταστικός ο επιτάφιος στην Ναύπακτο, όπου στο τέλος συναντούνται όλοι οι επιτάφιοι από όλες τις εκκλησίες, στο λιμάνι....!
Λες;..

Εσείς, πιάσατε τον Μάη;


Και για να μην ξεχνιόμαστε...

Μεγάλη Πέμπτη
H Εκκλησία θυμάται τον Μυστικό Δείπνο
Το Θείο Δράμα κορυφώνεται και η υμνογραφία της ημέρας είναι σχετική με τα Πάθη του Χριστού, τη Σταύρωση και το θάνατό Του.

Το βράδυ ψάλλεται ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα 12 Ευαγγέλια. Ανάμεσα στο 5ο και 6ο ψάλλεται το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς.

12 Ευαγγέλια: Διαβάζονται περικοπές κυρίως από τα κατά Ιωάννη και κατά Ματθαίον: Τελευταίες νουθεσίες του Ιησού στους μαθητές του… «Αγαπάτε Αλλήλους». Ο τελευταίος αποχαιρετισμός. Προσευχή του Ιησού. Προδοσία του από τον Ιούδα. Σύλληψη του Ιησού. «Από τον Άννα στον Καϊάφα». Δίκη του Ιησού από τους αρχιερείς. Αρνηση Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με»). Ενώπιον του Πιλάτου, στο Πραιτώριο. Προσπάθεια να απολύση τον Κύριον, αλλά εμπρός στην αποφασιστικότητα των Φαρισαίων υποχωρεί. «Βαραβάν ή Χριστόν»; Ο Πιλάτος «Νίπτει τας χείρας του». Ο Ιούδας μεταμεληθείς επιστρέφει τα «τριάκοντα αργύρια» στους Αρχιερείς, οι οποίοι τα έβαλαν στο Κορβανά (Ταμείο του Ναού). Απαγχονισμός Ιούδα. Πορεία προς τον Γολγοθά. Σταύρωση του Ιησού. Αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού. Οι δύο ληστές. Μεταμέλεια του ενός, που ζητά από τον Κύριο να τον θυμηθεί στη βασιλεία των Ουρανών. Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθείας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει. Ταφή του Ιησού και Σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους



Πολλά φιλιά!
Κ.



8 σχόλια:

  1. Ας μην ξεχνάμε και την εργατική Πρωτομαγιά φίλη Κατερίνα. Τόσοι εργάτες πέθαναν ανά τον κόσμο για να μπορούμε εμείς σήμερα να χαιρόμαστε τις διακοπές και το οχτάωρό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό, αλλά δεν χωρούν όλα σε μία ανάρτηση...
      Ο καθένας επιλέγει τι θα γράψει και που.

      Υ.Γ. Θα χαιρόμουν ιδιαιτέρως εάν γνώριζα και το όνομα σου, φίλε ανώνυμε.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Κατερινάκι!
    Σου αρέσει το ραδιόφωνο ε; Εύχομαι να το κάνεις κάποια στιγμή στη ζωή σου :) Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
    Να περάσετε όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Lyriel μου και Χρόνια Πολλά!
      Ευχαριστώ για την ευχή! Είναι ένα μεγάλο θέλω μου..!
      Καλή Ανάσταση!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Κατερινάκι μου, ολόψυχα σου εύχομαι Καλή Ανάσταση κοπέλα μου!
    Καλά να περάσετε!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Αριστέα μου!
      Να περάσετε και εσείς πολύ όμορφα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ωραία Πρωτομαγιά Κατερινάκι μου!!! Καλό μήνα να έχουμε!!! Και όσο για την διακόσμηση του γάμου....θα είναι τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι μου!
      Εσύ ξέρεις..!
      Πολλά φιλιά αν και σε έχω δίπλα μου... :-)

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες