Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Bachelor MoodBoard! #13

Ήρθε η άσωτη....
Τώρα που έχει μεγαλώσει η μέρα και έχουν πάρει τα μυαλά μας αέρα με τον ερχομό του καλοκαιριού, δεν ξέρεις τι να θυσιάσεις για να κάνεις το άλλο...
Θες να πας την βόλτα σου αλλά να τακτοποιήσεις και ντουλάπες, θες να πας να φτιάξεις κορμί στο γυμναστήριο αλλά δεν μπορείς να μην πιεις και ένα καφε-ποτό με την κολλητή, θες θες θες...μόνο θες γιατί ξέρεις πως πραγματικά όταν η μέρα είναι μεγάλη και όμορφη, μπορείς να τα κάνεις όλα!
Το θέμα είναι πως όντως πρέπει να θυσιάσεις κάτι. Εγώ την εβδομάδα που μας πέρασε είχα μυαλό μόνο για το Σαββατοκύριακο που μόλις τελείωσε και μετά την δουλειά δεν μου έμενε και πολύ χρόνος για οτιδήποτε άλλο...

..Κι αν δεν έχω, ένα κάρο θέματα στο μυαλό μου για να γράψω...
Και τα πολιτιστικά νέα πρέπει να ετοιμάσω και άλλα ενδιαφέροντα να σας πω, αλλά τελικά καλύτερα να μας πηγαίνει και λίγο η διάθεση γιατί αλλιώς, αν της πηγαίνουμε και πολύ κόντρα, μας βλέπω τάβλα...

Στα όμορφα όμως τώρα!
Και το bachelor έγινε, και όπως πίστευα περάσαμε υπέροχα και τώρα έχουμε να περιμένουμε τον γάμο της κολλητής με αγωνία...έχω να κάνω και τρελές ετοιμασίες, η κουμπάρα!
Ξεσαλώσαμε στο νησί... Παρόλο που υπήρχαν 3 γάμοι και 4 bachelor τουλάχιστον, αυτό το ΣΚ στις Σπέτσες, σε γενικές γραμμές το νησί ήταν άδειο.. Καλύτερα για εμάς όμως μιας και όταν δεν γίνεται πατείς με, πατώ σε, τρως καλύτερα, διασκεδάζεις καλύτερα και τελικά περνάς πολύ καλύτερα!



Οκτώ κοπέλες, καταλαβαίνετε τώρα...της κακομοίρας! (με την καλή έννοια...!)
Είχαμε την χαρά να μείνουμε σε ένα πολύ όμορφα διακοσμημένο σπίτι με όλες τις ανέσεις στην κυριολεξία! Αυτό το σπίτι είχε περισσότερα πράγματα από ότι έχω εγώ στα ντουλάπια μου....!
Η παραλία καταπληκτική, με ελάχιστο κόσμο και πεντακάθαρα νερά, μας χαλάρωσε την πρώτη ημέρα και η παραμονή μας έκλεισε με μια έκπληξη στην νύφη, σε ένα πανέμορφο χώρο για μασάζ και χαλάρωση λίγες μέρες πριν την μεγάλη μέρα, δώρο από όλες μας, για να μπορέσει να ηρεμήσει και να αντιμετωπίσει τις ημέρες που έρχονται με άλλο αέρα..! "Βούτυρο" βγήκε μετά την περιποίηση της!
Παρακαλώ να καταγραφεί στα πρακτικά πως θέλω και εγώ μια τέτοια όταν έρθει η δική μου στιγμή...

Δυστυχώς δεν ήταν αρκετό για να ξεχάσουμε τα πάντα αλλά τουλάχιστον ήταν ένα πολύ πολύ ευχάριστο διάλειμμα!


Υ.Γ. Δουλειά και μισθός να υπάρχει γιατί ο μήνας που διανύουμε αποδείχθηκε ανελέητος...

Καλή εβδομάδα σε όλους!
Κ.


_______________________________________________________________________________


Η ιδέα του Weekly MoodBoard είναι της Lyriel από το BiScoto
και συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:






12 σχόλια:

  1. Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ά !! Νησάκι παρέα με φίλες, ωραίο σπίτι, καλή θάλασσα και σπα, τι άλλο θέλετε κορίτσια !! 'Αντε τώρα τι μένει άλλο; Ο γάμος :)
    Καλή εβδομάδα κοπελάρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μένει η μεγάλη μέρα!
      Ευχαριστώ κοριτσάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τέλειααα!! Αυτά είναι!! Πανέμορφο κολάζ, με έκανε να χαμογελάω!! Καλή εβδομάδα Κατερινάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ χαιρομαι που περασατε ομορφα!!!αντε με το καλο και ο γαμος!!!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι μου καλησπέρα! Καιρό έχω να έρθω από δω, μου έλειψε ο χώρος...! :)
    Πρέπει να περάσατε καταπληκτικά... θάλασσα, μασάζ, κοριτσοπαρέα και νησί... τέλεια! Τι άλλο να ζητήσει κανείς για ένα διήμερο; Καλά να περνάς, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό μην ανησυχείς καθόλου...χαίρομαι πολύ που σου αρέσει όταν έρχεσαι εδώ!
      Ήταν ένα τέλειο Σαββατοκύριακο που ακόμα μας κρατά σε διάθεση και ηρεμία, πρέπει να σου πω..
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Α ρε κουμπάραααααααα!
    Ε ρε γλέντια! Σας ζηλεύω!
    Κοίτα να δεις που η χαρά σου έφτασε ως εδώ και χάιρομαι κι εγώ μαζί σου!
    Φιλάκια κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Πολύ χαίρομαι Αριστούλι μου, που χαίρεσαι και εσύ μαζί μου!
      Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Άντε τώρα να περάσετε υπέροχα και στο γάμο!!!! Η ώρα η καλή και σε σένα Κατερίνα μου!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες