Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Διοργάνωση.

Διοργάνωση ή αλλιώς Οργάνωση.

Ήμουν τυχερή στη ζωή μου. Με το που πήρα το πτυχίο μου βρήκα την δουλειά μου στην οποία και βρίσκομαι ακόμη. Σπάνιο, δύσκολο και τυχερό.
Γενικότερα η ζωή μου με έχει πάει και δεν την έχω πάει εγώ. Φυσικά έχω δουλέψει πολύ σε διάφορες δουλειές ενώ ήμουν ακόμη φοιτήτρια, χωρίς ωράρια, χωρίς να σκέφτομαι ότι δεν είναι αρκετό αυτό για εμένα. Σκοπός μου πάντα ήταν ότι κάνω, να το κάνω καλά!
Δεν με οδήγησε κανένας με το ζόρι να ασχοληθώ με ότι ασχολήθηκα. Ήταν προσωπική μου επιλογή και προσπάθεια και ότι έχω δοκιμάσει να κάνω, ήταν εμπειρίες ζωής για εμένα.
Ούτε εγώ θυμάμαι τα διάφορα που έχω κάνει κατά καιρούς με βασικό στόχο να είμαι ανεξάρτητη οικονομικά και να μην "βαραίνω" κανέναν. Όλα όμως τα χάρηκα και είναι αυτά που με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι σήμερα.

Η ευγένεια και το χαμόγελο, πρωταρχικά για εμένα μέχρι που ίσως να πήγαινε σε κάποιων το μυαλό πως είμαι ένα άβγαλτο κοριτσάκι. Χαίρομαι που ότι έχω ζήσει, το έχω μετατρέψει σε θετική εμπειρία για εμένα και αυτό με βοηθάει στο να μπορώ να "διαβάσω" τους ανθρώπους, να προστατεύω τον εαυτό μου και να κρίνω για το καλό μου και το καλό αυτών που αγαπώ.

Όλη μου, όμως, η διάθεση, όλη μου η λαχτάρα έχει να κάνει με την διοργάνωση.
Αυτό με οδήγησε να το καταλάβω η τωρινή μου δουλειά αλλά και το γεγονός πως όπου πηγαίνω φαντάζομαι τον εκάστοτε χώρο οργανωμένο, διακοσμημένο και έτοιμο να υποδεχτεί κόσμο!
Κάπου εκεί, νομίζω πως βοήθησαν επίσης τα γονίδια από την μαμά αλλά και η εμπειρίες μου στο σέρβις διαφόρων και καλών μαγαζιών.

Όνειρο μου, να ασχοληθώ αποκλειστικά με την διοργάνωση διαφόρων γεγονότων και εκδηλώσεων, πάντα βασιζόμενη στις εμπειρίες μου, τα μαθήματα ζωής που έχω πάρει και την αγάπη για το αντικείμενο.
Προς το παρόν, εκτός από την εργασία μου στην οποία πραγματοποιώ εκδηλώσεις, έχω διακοσμήσει κάποιες εκδηλώσεις πολύ αγαπημένων μου προσώπων και "διάβασα" στα μάτια όλων την επιβεβαίωση και την επιβράβευση για το αποτέλεσμα.










Τα όνειρα μας, ποτέ δεν είναι τόσο μακριά τελικά, αρκεί να έχεις γύρω σου αισιόδοξους ανθρώπους, ανθρώπους που μπορούν να σε βοηθήσουν ανιδιοτελώς με τις γνώσεις τους και ανθρώπους που σε αγαπούν και σε στηρίζουν.
Επίσης, τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν η ζωή δεν στα έχει φέρει όλα εύκολα και ξέρεις πως να αντιμετωπίζεις, στενάχωρες καταστάσεις και περιόδους.
Το timing είναι επίσης κάτι στο οποίο πιστεύω πολύ και στο γεγονός πως όταν δεν είναι για κάτι η ώρα του να συμβεί, έχεις τα σημάδια να μην το κάνεις και να το μελετήσεις ακόμη παραπάνω για λίγο αργότερα.

Όπως και να έχει πάντως, αυτό που πρέπει να μας κινητοποιεί και να μας ορίζει είναι η θέληση μας και η αγάπη μας για τα πράγματα. Τότε μόνο θα είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι σαν προσωπικότητες, Τότε μόνο θα μπορέσουμε να δώσουμε το 100% του εαυτού μας και να κάνουμε και τους άλλους ευτυχισμένους και ευχαριστημένους που μας επέλεξαν για την δουλειά τους. Τότε μόνο δεν θα κουραστούμε ποτέ να πηγαίνουμε στη δουλειά...

Ποτέ δεν είναι αργά για αυτό που αγαπούμε!
Κ.





8 σχόλια:

  1. Διάλεξες πολύ ωραίο και δημιουργικό επάγγελμα!! Όταν κάνεις αυτό που αγαπάς και δεν το βλέπεις καταναγκαστικά, παύει να είναι δουλειά.. γίνεται τρόπος ζωής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραίο επάγγελμα με πλεονέκτημα ότι συνεχώς δημιουργεις και δεν κανεις όλο τα ιδια και τα ιδια.
    Μακάρι να μπορούσαν όλοι να κανουν αυτο που αγαπούν, αλλα στις μερες μας κάνουμε τον σταυρό μας αν βρούμε και εχουμε δουλειά...κάθε είδους. Πολυ άσχημο αυτο γιατι σε φθειρει και χάνεις το ενδιαφέρον σου σύντομα.

    Πάντως σου εύχομαι πάντα να σου πανε ολα καλα και να κανεις αυτο που σε ευχαριστεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως σπουδαίο να κάνεις κάτι το οποίο σε γεμίζει και σε ευχαριστεί πολύ!
      Προς το παρόν ένα μέρος της δουλειάς μου έχει να κάνει με αυτό.
      Εύχομαι κάποια στιγμή να ασχοληθώ εξ ολοκλήρου με την διοργάνωση που τόσο αγαπώ.
      Σε ευχαριστώ Στελλίτσα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. ΝΑΙ!!!!!! Κατερίνα μου το έχεις και το αγαπάς και σε αγαπά!!!! Στο γάμο μου όλα ήταν υπέροχα!!! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό πάντα με στηρίζεις!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι το όνειρό σου να πραγματοποιηθεί Κατερίνα μου!
    Όσο σε διάβαζα ήταν σαν να άκουγα την αδερφή μου ( Τοξοτίνα κι αυτή!) Με βοήθησε σημαντικά στο ντεκόρ του σαλονιού μου όταν παντρεύτηκα! Αυτό εξάλλου ήταν και το δώρο της! Έλαβα δύο κούτες με τα πράγματα που ακόμα και σήμερα μετά από 10 χρόνια δεν τα αλλάζω με τίποτα!
    Μου αρέσει η επιλογή σου! :))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριστέα μου!
      Πιστεύω πως μόνο και μόνο από την αγάπη που έχω σε αυτό και τις ιδέες που σνεχώς βομβαρδίζουν το μυαλουδάκι μου, θα είναι αν μη τι άλλο επαγγελματικό και όμορφο.
      Είδες εμείς οι τοξοτίνες...; Δημιουργικά πλάσματα..! :-) Να την χαίρεσαι την αδερφούλα σου, να σε γεμίζει πάντα με τέτοια όμορφα δώρα!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες