Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Γιατί ολα στο τέλος βρίσκουν το νόημα τους....!


Καλημέρα και Καλή Κυριακή σε όλους!

Είναι τόσο όμορφο να αισθάνεσαι πως όλα κάποτε βρίσκουν το νόημα τους και τελικά όλα για κάποιο λόγο γίνονται.
Είναι τόσο όμορφο να συναντάς και πάλι παλιούς και αγαπημένους.
Είναι τόσο όμορφο να γνωρίζεις νέους που ταιριάζεις τόσο πολύ μαζί τους και νιώθεις την θετική τους αύρα.
Είναι τόσο όμορφο να μαθαίνεις πως η ζωή έχει τα πολύ ωραία της και ότι όλα αυτά τα φτιαγμένα και τα δήθεν που βλέπουμε έξω και στην τηλεοπτική και ιντερνετική μας οθόνη, είναι ένα μέρος το οποίο άνετα μπορούμε να το κάνουμε πέρα και να επιλέξουμε να μην υπάρχει στη ζωή μας!
Είναι τόσο όμορφο να μεγαλώνεις και να χαίρεσαι για την τροπή που παίρνουν τα πράγματα στη ζωή σου!
Πάντα υπάρχουν δυσκολίες αλλά το ζήτημα είναι πως επιλέγουμε να βλέπουμε την ζωή μας και αυτά που μας τυχαίνουν...
Πιστέψτε με, έχω απίστευτες σκοτούρες, διχασμούς και προβληματισμούς στο μυαλό μου αλλά ξέρω και πιστεύω πως όλα θα βρουν το δρόμο τους όταν είναι η ώρα!
Μην απελπίζεστε!
Όλα στο τέλος βρίσκουν το νόημα τους!

Σήμερα είναι μια ημέρα προβληματισμού: Να πάω στα μαγαζιά που είναι ανοικτά και με βολεύει ή να στηρίξω τον αγώνα των εμποροϋπαλλήλων για το δικαίωμα τους να μην δουλεύουν τις Κυριακές;
Δεν θα εκφράσω την άποψη μου γιατί πραγματικά ο καθένας το βλέπει διαφορετικά όμως θέλω να σας θυμίσω πως σήμερα, αυτήν εδώ την ημέρα βρισκόμαστε στην αρχή μιας νέας κατάστασης. Αν το συνειδητοποιήσουμε αυτό και φέρουμε την ευθύνη της βαρύτητας που έχει αυτή η ημέρα θα δούμε λίγο διαφορετικά την όλη κατάσταση... Γιατί σήμερα και άλλη μια Κυριακή τον χρόνο ισχύει για τα καταστήματα αλλά αν το υποστηρίξουμε υπερβολικά, μετά θα είναι κάθε Κυριακή για όλους μας, είτε είμαστε σε κατάστημα, είτε σε γραφείο, είτε οπουδήποτε.....


Σας αφήνω με μερικές όμορφες φωτογραφίες απ το pinterest
Κ.
















14 σχόλια:

  1. Καλημέρα και από εδώ Κατερίνα μου!!
    Συμφωνώ με την τελευταία σου παράγραφο! Κι εγώ ήμουν σε δίλημμα..γιατί μπορεί να βολεύει αλλά ρε γαμώτο δεν είναι σωστό γιατί μετά μπορεί να συμβούν αυτά που λες.. Ίσως θα έπρεπε να σκεφτόμαστε σε βάθος τις κινήσεις μας γιατί όλες είναι αλληλένδετες και διαμορφώνουν γεγονότα και καταστάσεις.

    Μακάρι εντωμεταξύ τα διλήμματά μας να σχετίζοντας μόνο με τέτοια γεγονότα.
    Φυσικά και όλοι έχουμε τα προβλήματά μας, τους προβληματισμούς μας αλλά αν απελπιζόμαστε όχι μόνο δεν θα λυθούν, θα πολλαπλασιαστούν κιόλας.

    Τελευταία έχω πιέσεις από παντού και στα πάντα, μου ήρθαν μαζεμένα πολλά ζόρια σε όλους τους τομείς και σκέφτηκα να απουσιάσω από το blogging.. Ευτυχώς όμως "ξύπνησα" και αναρωτήθηκα είναι δυνατόν να μην ασχολούμαστε με όσα μας δίνουν δύναμη και χαρά; Όπως το είπες όλα θα βρουν το νόημά τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου ίσα ίσα που οφείλουμε στους εαυτούς μας να κάνουμε τα πράγματα που μας βοηθούν να ξεπερνάμε τις δύκολες καταστάσεις και τα προβλήματα!
      Όντως οι κινήσεις όλων μας είναι αλληλένδετες και πρέπει να προσέχουμε πολύ τι επιλέγουμε να κάνουμε...
      Εύχομαι όλα να είναι περαστικά και να πρόκειται απλά για μικρές δυσκολίες που θα σε κάνουν ακόμα πιο δυνατή...
      Φιλάκι*

      Διαγραφή
  2. Γιατί...."Όλα στο τέλος βρίσκουν το νόημα τους!" μου άρεσε πολύ αυτή η πρόταση και θα σταθώ εδώ.. Ας μην απελπιζόμαστε, καθένας έχει τις δικές του σκοτούρες. Ας βγούμε από όλο αυτό και ας κοιτάξουμε με μια πιο θετική ματιά τα πράγματα! :) πολύ όμορφες εικόνες, το styling μπλε γόβα-τζιν-μπλε γουνάκι με σκότωσε!!! I love blue!!!! :) θέλωωωω Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το styling, ε; Και εμένα μου άρεσε πολύ!
      Όπως τα λες είναι Ευάκι μου!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Κατερίνα μου,
    σήμερα αποφάσισα να μην πάω στα καταστήματα, αν και το σκεφτόμουν να πάω σε ένα εμπορικό για βόλτα.. το θεωρώ πολύ άσχημο κάποιοι άνθρωποι να εργάζονται και Κυριακές! Η Κυριακή για μένα είναι η μέρα του Θεού και για να περνάμε στιγμές με αγαπημένα μας πρόσωπα..
    Ωραίος τίτλος, ωραίες εικόνες και όμορφες σκέψεις!
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είδα γραμμένο σε κάποιο τοίχο: Οι Κυριακές είναι για Γήπεδο, όχι για μαγαζιά!
      Φοβερή ατάκα και επαυξάνω στα λεγόμενα σου Παλομάκι! Μακάρι να μην φτάσουμε εκεί που το πάνε...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου είμαι κάθετη! Είναι οι ασκοί του Αιόλου τέτοια θέματα!
    Δεν πρέπει επουδενί να ανοίξουν!
    Τσακώθηκα με τη μαμά μου με εντελώς απολυταρχικό εκ μέρους μου τρόπο αλλά κατάλαβε με τα πολλά το λόγο! Ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό!
    Πήγαινε από του Πέτρου(ακυβέρνητος) αν βρεις χρόνο και διάβασε γιατί!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την παραπομπή Αριστέα μου, θα πάω οπωσδήποτε!
      Συμφωνώ απόλυτα, είναι οι ασκοί του Αιόλου! Πρέπει να το καταλάβουμε τώρα που είναι νωρίς αλλά σύμφωνα με το αποτέλεσμα τελικά, πολλοί ήταν εκείνοι που τίμησαν την χθεσινή ημέρα ψωνίζοντας...!
      Δύσκολα τα πράγματα γιατί ο κόσμος δεν σκέφτεται συλλογικά...

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Το θέμα δεν είναι τι βολεύει εμάς ή υποτίθεται πως μας βολεύει..και που άνοιξαν έχουμε λεφτά να πάμε οι περισσότεροι δηλαδή?
    Το θέμα είναι ποιους πραγματικά βολεύει και τελικά δεν βολεύει κανέναν εργαζόμενο..το έχουν συνήθειο όμως να βάζουν κάθε φορά το χεράκι τους να χαθούν και τα δικά τους δικαιώματα επειδή νομίζουν πως είναι άλλων..κούνια που τους κούναγε δηλαδή!
    Έχεις δίκιο κι όσοι δεν το καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι τόσο θα μας εξοντώνουν οι αποπάνω!
    Κι εγώ πιστεύω πως όλα στο τέλος βρίσκουν το νόημά τους...κι ελπίζω!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαράκι!
      Το πρόβλημα, όπως είπα και παραπάνω είναι πως δεν σκεφτόμαστε συλλογικά παρά μόνο ατομικά οπότε και γίνεται η ζημιά...
      Εύχομαι και ελπίζω να ξεκινήσουμε κάποια στιγμή να αντιδράμε έξυπνα, με στόχο και σκοπό και όχι μόνο ουρλιάζοντας και χάνοντας το δίκιο μας...!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μακάρι το πρόβλημα να είχε να κάνει με τα κλειστά μαγαζιά την Κυριακή...
    Δυστυχώς όσο κι άν ανοίξουν χωρίς λεφτά για ξόδεμα δεν έχει νόημα να ταλαιπωρούνται οι εργαζόμενοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασυζητητί Φλώρα μου! Γενικότερα, προσωπικά, δεν βρίσκω νόημα στην όλη κατάσταση...
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  7. Eιδικά για την τελευταία σου πρόταση, ένα μεγάλο μπράβο!
    Αν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε συλλογικά, έχουμε κάνει το πρώτο βήμα...
    Καλό βράδυ Κατερινάκι μου και καλώς σε βρίσκω στον πανέμορφο χώρο σου!
    Άργησα αλλά βρήκα το δρόμο τελικά ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσήρθες Μαράκι μου!
    Πολύ χαίρομαι που σε έβγαλε ο δρόμος :-)
    Να είσαι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες