Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Ξημερώνει Ημέρα Γιορτινή!

Πραγματική νεροποντή έριξε, όχι αστεία...!
Ας κρατήσουμε την όμορφη διάθεση για τις γιορτές που έρχονται και ας απολαύσουμε αυτή την βροχερή Κυριακή με τα κατάλληλα μέσα, σκέφτηκα!
Μετάβαση σε οικογενειακό σπίτι, αχνιστή ψαροσουπίτσα (είμαι και σουπού, τι να κάνουμε...), ζυμωτό ψωμάκι, κρασάκι, ένα τρελόσκυλο, υπέροχη μηλόπιτα με καφέ και τζακάκι για το κρύο!
Λένε θα βάλουνε και φόρο για τα τζάκια... χμ, μην βρει ο Έλληνας μια λύση να επιβιώσει, αμέσως να τον καπελώσουν με φόρο!
Για βράδυ το μενού είχε αγαπημένη παρέα στο σπίτι, με χαλάρωση όσο δεν πάει και μοναδικά τηγανόψωμα απ την Εύβοια! Η ΔΕΗ νόμιζε πως θα μας χαλάσει τα σχέδια, όμως η διακοπή διήρκεσε μόνο κάποια λεπτά. Ωστόσο απολαύσαμε την παρέα των κεριών ως αποκλειστικό μέσο για να βλέπουμε, έστω και για λίγα λεπτά.

Ξημερώνει γιορτινή ημέρα για εμένα :-)
Της Αγίας Αικατερίνης της Μεγαλομάρτυρος.
"Η Αγία Αικατερίνη καταγόταν από οικογένεια ευγενών της Αλεξάνδρειας, «θυγάτηρ βασιλίσκου τινός ονομαζομένου Kώνστου», και μαρτύρησε στις αρχές του 4ου αιώνα μ.Χ. (304 μ.Χ.) Ήταν ευφυέστατη και φιλομαθής..." διάβασε περισσότερα εδώ

Εύχομαι για όλους μας Υγεία, Ασφάλεια και Αγάπη!
Α! και ένα μυστικό... ίσως οι άγγελοι να ζουν ανάμεσα μας... :-) 
Κ.
















13 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου χρόνια σου πολλά!!!!! Υγεία και μπόλικη ευτυχία!!!! Τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν ένα προς ένα!!! :) ωραία περάσατε βλέπω!! κανείς δε μας χαλάει τα σχέδια όταν έχουμε καλή παρέα! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου χρόνια σου πολλά για την γιορτούλα σου! Ό,τι επιθυμείς με πολύ πολύ χαρά στη Ζωή σου!
    Και να σου πω και κάτι, μεταξύ μας τώρα; Νομίζω κι εγώ πως ίσως οι άγγελοι να ζουν ανάμεσα μας... Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλα Κατερινα μου. Σου ευχομαι πάντα ολα ομορφα γυρω σου!
    Εχεις κοκεράκι? Πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφες φωτογραφιες..
    Χρονια σου πολλα με υγεια και οτι ποθεις..
    το σκυλακι αχ... παναγια μου ελιωσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xρονια πολλα Κατερίνα μου!!!Υγεία σου ευχομαι και ότι άλλο επιθυμείς!!!φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά σου πολλά κορίτσι μου γλυκό!
    Τις καλύτερε ευχές μου !
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι μου Χρόνια σου Πολλά γεμάτα υγεία, χαρά, ευτυχία, έρωτα, ζεστασία, δημιουργικότητα και έμπνευση!!! Α! και η ώρα η καλή!!!!!! Θα σου τηλ να στα πω και από κοντά!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα Κατερινα να σε χαιρονται οσοι σ´αγαπουν!Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες οι Ευχές σας!
    Σας ευχαριστώ μέσα από την Καρδιά μου!!!!
    Να είστε πάντα καλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια σου πολλά με υγεία!!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρονια πολλα Κοριτσακι μου!
    παντα χαμογελαστη και ευτυχισμενη να εισαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ, Ευχαριστώ και ξανά ευχαριστώ όλους σας!!!!
    Συγνώμη που δεν απαντώ στον κάθε έναν ξεχωριστά...

    Εύχομαι σε όλους Υγεία, Γαλήνη και Αγάπη!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες