Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Μια Προσευχή!




Τελικά η ζωή όσο όμορφη και να είναι, είναι και πολύ δύσκολη...
Μετά το αρχικό σοκ άσχημων νέων και στα πλαίσια μιας γενικότερης ατμόσφαιρας και
περιβάλλοντος στα οποία για έναν ανεξήγητο λόγο επικρατούν άσχημα γεγονότα και ακούσματα
και έπειτα από άυπνες νύχτες και αυτή την αίσθηση της κακής φαγούρας που αισθάνεσαι εσωτερικά όταν δεν μπορείς τίποτα να κάνεις ενώ απλά ότι συμβαίνει γύρω σου σε ξεπερνά, προσπαθείς να μαζέψεις το μυαλό σου και να δείξεις ψυχραιμία.

Δεν μου αρέσει όμως να μένω στα δύσκολα για αυτό και μετά χαμογελώ, έστω και με δυσκολία γιατί ξέρω πλέον πως το χαμόγελο είναι μεταδοτικό και μπορεί να γιατρέψει.
Η ζωή μας σίγουρα δεν είναι εύκολη. Έχει όμως υπέροχες στιγμές και σημαντικά γεγονότα που σε αλλάζουν, σε δυναμώνουν και σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!
Θαυμαστοί οι άνθρωποι και αξιοσέβαστοι που μετά τις μεγάλες δυσκολίες μπορούν να αντιμετωπίσουν με ψυχραιμία τη κατάσταση και να μεταδώσουν τη δύναμη τους!
Είμαι τόσο περήφανη για μερικούς ανθρώπους που λέγονται φίλοι μου!

Να ξέρεις κορίτσι μου, σε σέβομαι και σε εκτιμώ ακόμη περισσότερο τώρα!
Ότι σ' αγαπώ το ήξερες πάντα!

Όσο υπάρχει πόνος, υπάρχει και δύναμη και όσο μας συμβαίνουν τα δύσκολα τόσο περισσότερο αποκτάμε ανθρωπιά, σθένος, αληθινό χαμόγελο και χιούμορ πρώτα απ όλα με την ίδια τη ζωή.
Γιατί αν την πάρουμε και πολύ σοβαρά τη ριμάδα τη ζωή μας δεν θα μας βγει σε καλό!
Το μόνο καλό είναι πως καταλαβαίνουμε πως είναι όντως μικρή και πρέπει να δράττουμε κάθε λεπτό της ημέρας και της ώρας για να μην ξεχνάμε τα αυτονόητα!

Να μοιράζεστε αγάπη και να μη ξεχνάτε να το λέτε αλλά και να το δείχνετε στους δικούς σας!
Να προσέχετε και να μη παραλείπετε τις ετήσιες εξετάσεις σας!
Να έχετε γύρω σας ανθρώπους που σας αγαπούν και σας βάζουν τις φωνές γιατί νοιάζονται!
Μη θέλετε τα εύκολα! Τα εύκολα είναι επικίνδυνα γιατί τα δύσκολα είναι λίγο πιο κάτω...
Να ζητάτε τα δύσκολα γρήγορα για να γίνετε δυνατοί και να μάθετε να αντέχετε!
Να χαμογελάτε, μη το ξεχνάτε!
Να αγκαλιάζετε!
Αυτό που λέτε να το κάνετε για να μετρά η τιμή σας!
Να έχετε το θάρρος της γνώμης σας αλλά να είστε ευγενικοί!
Μη ξεχνάτε πως ο καθένας κουβαλά το σταυρό του και μη κρίνετε πριν μάθετε!
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν ζει την απόλυτη ευτυχία.... Για όλους υπάρχει κάτι που τους πονά ή τους δυσκολεύει...
Υπάρχει εξήγηση για τα πάντα, ψάξτε την!
Βγάλτε τον καλό εαυτό των ανθρώπων και μείνετε εκεί που σας βγάζουν τον δικό σας καλό εαυτό!
Να μιλάτε, μη τα κρατάτε μέσα σας αλλά μη προσβάλλετε!
Να προσέχετε την διατροφή και τη φυσική σας κατάσταση!
Η δουλειά είναι καλό να υπάρχει αλλά δεν είναι το παν... Μη δίνετε περισσότερα απ όσα πρέπει γιατί η υγεία μετράει πιο πολύ!
Να στηρίζετε τους ανθρώπους σας!
Αγαπήστε, Αγαπήστε, Αγαπήστε! Δώστε την ψυχή και το σώμα σας...μη φοβάστε....Δεν ξέρετε τι χάνετε!


Ας ενώσουμε τις προσευχές μας για την Μαίρη, σας παρακαλώ...

Καλό μας βράδυ
Κ.




18 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κατερίνα , πραγματικά όσα γράφεις εμένα προσωπικά με αγγίζουν γιατί πιστεύω ότι οι δυσκολίες είναι πολλές σε κάθε άνθρωπο ,αλλά έχουμε υποχρέωση να βλέπουμε και την άλλη όψη του νομίσματος που είναι η αγάπη , η χαρά , η αισιοδοξία και να μην ξοδευόμαστε σε μίζερη ζωή . Θα ενώσω την προσευχή μου για κάθε καλό στη Μαίρη
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, η αισιοδοξία είναι το παν! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς χαμόγελο ακόμη και στα πιο δύσκολα...
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Ποσο ομορφα λόγια...Απο την καρδια και την ψυχη βγαλμενα...Μακαρι ολα αυτα να εισακουστούν απο ολους μας..
    Ευχομαι να πανε ολα καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία, γιατί πραγματικά ξεχνάμε όλα αυτά που αξίζουν να ασχολούμαστε και να φροντίζουμε και κάνουμε ακριβώς το αντίθετο...!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Κατερινα μου καλημερα.
    Το ποστ ειναι αφυπνιστικο και ευασθητιποιημενο.
    Τα εγραψες ολα οπως πρεπει να ειναι.
    Συμφωνω μαζι σου.
    Ευχομαι να πανε ολα καλα με τη Μαιρη και συντομα να εχεις να μας πεις ευχαριστα νεα.
    Εννοειτε πως ενωνω και εγω την προσευχη μου!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να πάνε όλα καλά με την Μαίρη και να έρθουν τα εύκολα και για εκείνη.
    Ολα χρειάζονται στην ζωή και όλα συμβαίνουν απλά τα παίρνω στο κρανίο όταν συμβαίνουν σε κάποιους ανθρώπους περισσότερα δύσκολα και μου έρχετε να κάνω κάτι κουβεντούλες με τον καλό Θεούλη γιατί κάτι μοίρασε λάθος!
    Την καλημέρα μου και ψηλά το κεφάλι όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τα δύσκολα είναι για εμάς τους ανθρώπους Ελενάκι :-) Το θέμα είναι να βγαίνουμε νικητές και δυνατότεροι από πριν.
      Κουράγιο και το κεφάλι ψηλά όπως λες χρειάζεται!
      Καλημέρα & φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αμήν θα πω κι εγώ στις προσευχές σου Κατερινάκι μου.
    Περαστικά μέσα από την καρδιά μου και κουράγιο.
    Να σαι καλά κοπέλα μου!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι οι δικές μου προσευχές Κατερίνα μου μαζί της!
    Μέσα στην αγωνία σου έγραψες έναν θαυμαστό λόγο!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως μέσα στην αγωνία είναι που βγαίνουν τα λόγια της ψυχής μας και γράφουν αυτά πριν προλάβει να τα επεξεργαστεί ο νους...
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστούλι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Κάνω και τίποτα άλλο τώρα τελευταία; Όλο προσεύχομαι, αφού τα "κρούσματα" αυξάνονται. Προσευχή και για τη Μαίρη, δεν το συζητώ καν! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Πέτρα μου, το ξέρω....Σε ευχαριστώ που είσαι και εδώ παρούσα!
      Μακάρι να σταματήσουν τα κρούσματα γιατί πραγματικά έχει παραγίνει το κακό!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Ευχομαι δυνατα για τη Μαιρη , ολοψυχα ...ο Θεος να τη βοηθησει...φιλιά Κατερινα μου ...ολα ειναι μεσα στη ζωη και τα ευκολα και τα δυσκολα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαίρη μου, όλα στη ζωή είναι και για αυτό πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα αρκεί να είναι εφικτό να προσπερνούνται οι δυσκολίες!
      Σε ευχαριστώ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Κατερίνα μου,
    τα λόγια που τόσο όμορφα γράφεις σε αυτή την ανάρτηση, άγγιξαν την ψυχή μου!
    Ελπίζω και προσεύχομαι η Μαίρη να γίνει σύντομα καλά!
    Με κουράγιο, υπομονή, αγάπη και ευλογία Θεού, τα πάντα είναι δυνατά!
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλομάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
      Ναι, τα πάντα είναι δυνατά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες