Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Dance A-Z και ο πιο Μάγκικος Χορός!


via

Ο χορός είναι για τον καθένα και κάτι διαφορετικό.

Από το είδος που προτιμά κάποιος έως το ποια σημασία έχει για αυτόν που χορεύει, κάθε κίνηση εκφράζει διαφορετικά νοήματα και συναισθήματα. Από τους παραδοσιακούς έως τους πιο μοντέρνους και αυτοσχεδιαστικούς, όλοι είναι ανεξαιρέτως υπέροχοι και μοναδικοί. 
Το θέμα είναι ένα!
Όταν χορεύουμε υπάρχει πραγματική ανάταση ψυχής και σωματικής αναζωογόνησης!
Ακόμη και εκείνοι που δεν είναι του χορού, έτσι και σηκωθούν για να ρίξουν μια βόλτα είναι εμφανές το πόσο καλό τους κάνει... Μικροί και μεγάλοι βρίσκουν πάντα νόημα σε μια "γύρα"!
Ο άνθρωπος που αγαπά το χορό δεν μπορεί παρά να είναι έξω καρδιά. 

Σας έχω ένα υπέροχο βίντεο που οι πρωταγωνιστές σύμφωνα με τα γράμματα της αλφαβήτου εκφράζουν και ένα διαφορετικό είδος χορού βγάζοντας το συμπέρασμα πως οι ονομασίες είναι απλά τυπικές και ο καθένας έχει το δικαίωμα και μπορεί να χορέψει όπως του υπαγορεύει η ψυχή του, δίνοντας το δικό του όνομα και σημασία στην έκφραση του!
Χορέψτε σαν να μη βλέπει κανείς, διάβασα κάπου και συμφωνώ απόλυτα...

Σας έχω όμως και ένα δεύτερο, άκρως συγκινητικό βίντεο με το ζεϊμπέκικο του Δημήτρη Βάσση.
Ο Δημήτρης είναι αθλητής και παίζει μπάσκετ σε αγωνιστικό αμαξίδιο.
Τελικά αν είσαι πραγματικός μάγκας και θέλεις να χορέψεις τη ζεϊμπεκιά σου, δε σε σταματά τίποτα! Ούτε καν μια αναπηρία....

Είναι καίριο για την ψυχολογία μας να αφήνουμε τον εαυτό μας να εκφράζεται ελεύθερα και να μη καταπιέζεται! Μας καταπιέζουν τόσα και τόσα καθημερινά.. Δεν είναι ανάγκη να περιοριζόμαστε και στη χαρά μας! Τι θα γίνει δηλαδή εάν κάνεις μια λάθος κίνηση και σε κοιτάξουν στραβά;
Θα σου κάνει αλήθεια, τόσο κακό;
Κλείσε τους το μάτι, κάλεσε τους στο χορό και θα δεις πως αλλάζουν έτσι αμέσως τη στάση τους...!
Μη ντρέπεστε στην έκφραση σας! Στο τέλος-τέλος κανείς δεν είναι τέλειος. Πιστέψτε με πως και ο πιο καταξιωμένος, παγκοσμίως, χορευτής κάνει απίστευτα λάθη...

Το θέμα είναι να μη κρίνουμε τον εαυτό μας για αυτά που δεν καταφέρνει αλλά να τον επιβραβεύουμε για αυτά που καταφέρνει και πάνω απ όλα να κάνουμε πράγματα που ομορφαίνουν το μέσα μας!
Κ.











10 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου!! Χρόνια πολλά με υγεία!! Χριστός ανέστη!!
    Εύχομαι να ξεκουράστηκες και να πέρασες ευχάριστα!!
    Πόσο συμφωνώ μαζί σου!! Χορός, έκφραση!! Κάντο κι ας κάνεις λάθος!! Αργησα κι εγά να πάρω μπρος κι ακόμα ψιλοντρέπομαι αλλά τον λατρεύω τον χορό!! Είχα ένα γνωστό που στα λάθος βήματα που έκανε καθόταν πάντα κάτω.. Ετσι πρέπει αν θες να τιμάς τον χορό, μου λεγε.. Εγώ πάντα διαφωνούσα!!! Και με τα λάθη μαθαίνεις, και ξαναπροσπαθείς πάλι και πάλι και περνάς όμορφα!! Ξεδίνεις και νιώθεις!!
    Τι ταλεντάρες χόρεψαν στο πρώτο βίντεο με την αλφάβητο του χορού!!! Ταλεντάρες δημιουργικές!! Κι εννοείται στο άλφα το μπαλέτο!!! :)))) Ballet rules baby!!! Χαχαχαχα!!
    Το παληκάρι στο δεύτερο βίντεο με συγκίνησε! Ανατρίχιασα!! Μακάρι να βγαίναν περισσότερο προς τα έξω και τέτοια πρότυπα για την κοινωνία!! Ανθρωποι που προσπαθούν και παλεύουν και μαγκιά τους!!! Ζωή!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαριλενάκι μου!
      Αν θες να τιμάς το χορό...Χορεύεις! Έτσι ξέρω εγώ και όλα τα άλλα προέρχονται από κομπλεξικούς δασκάλους που γεμίζουν τα παιδιά τους κόμπλεξ αντί να τα ενθαρρύνουν να γίνουν καλύτερα.
      Τελικά η θέληση για ζωή και η υπεράσπιση της είναι η μεγαλύτερη μαγκιά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά είπαμε ε τα ξαναλέμε... Κατερίνα μου ωραίο το πρώτο βίντεο με την ρούμπα στα πολύ καλά της .Το δεύτερο βίντεο με τον Δημήτρη Βάσση το έχω ξαναδεί και πάλι θαύμασα το νέο με τη δύναμη ψυχής του .
    Πράγματι ο χορός είναι μέσο εκτόνωσης , μου αρέσει πολύ και η μουσική πάντα με ξασηκώνει με κινήσεις ακόμα και στο σπίτι , μη νομίζεις βέβαια ότι είμαι και για πολλά ..ότι νάναι αλλά εγώ το χαίρομαι και γελάω μόνη μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ότι να ναι, είναι τα καλύτερα Νικόλ μου! Στο σπίτι τα δίνω και εγώ όλα όποτε ακούσω κάποιο τραγούδι που μου αρέσει πολύ και το καλύτερο είναι πως δε σε νοιάζει τίποτα, κάνεις ότι σου κατέβει :-)
      Πραγματικά η ρούμπα ήταν πολύ καλή!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Κατερινάκι μου!
    Πρέπει να κάνουμε ότι νιώθουμε και ότι μας αρέσει χωρίς δεύτερες σκέψεις!
    Αρκετά μας βάζουν με το ζόρι να κάνουμε δεύτερες σκέψεις!
    Ο χορός είναι λυτρωτικός σου βγαίνει ένα βάρος από πάνω σου όταν χορεύεις ότι και αν είναι αυτό!
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Έλενα μου!
      Χρησιμοποίησες εξαιρετική λέξη... Πραγματικά είναι λυτρωτικός ο χορός!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!
    Λατρεύω τον χορό, αν και δεν είμαι και η καλύτερη του χωριού...χαχα!
    Πόσο δίκιο έχεις σε όλα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαράκι μου!!!
      Δεν έχει καμία σημασία πόσο καλός είσαι...Το σημαντικό είναι να εκφραζόμαστε και να τολμάμε, να δοκιμάζουμε και να διασκεδάζουμε όπου και όπως μπορούμε!
      Αρκετά πια με τις πίκρες...!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου... μαγεύτηκα με το πρώτο, συγκινήθηκα πολύ με το δεύτερο. Τα μηνύματα της ανάρτησής σου, είναι εξαιρετικά και μπράβο σου!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρία σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά κ Καλό βράδυ! :-)

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες