Κυριακή 6 Απριλίου 2014

MoodBoard #27, Χαλαρώνοντας με γιόγκα.




"Αναπνεύστε...
Αισθανθείτε με την εισπνοή να φουσκώνει η κοιλιά και τα πνευμόνια σας
...και με την εκπνοή να αδειάζουν τα πνευμόνια και να μπαίνει μέσα η κοιλιά σας...
Νιώστε τη στιγμή...
Αισθανθείτε πως αυτή τη στιγμή δεν θα την ξαναζήσετε...
Κάθε στιγμή την ζούμε μια μόνο φορά.
Χαρείτε και ζήστε αυτήν εδώ τη στιγμή όπως και κάθε άλλη στιγμή της ζωής σας γιατί είναι μοναδική!
Δώστε βαρύτητα στη στιγμή σας και συνειδητοποιήστε πόσο σημαντική είναι για εσάς...."

Αυτά τα λόγια της δασκάλας στη γιόγκα και η γενικότερη ηρεμία και η στροφή προς εαυτόν που επικρατούν στο μάθημα αυτό με έκαναν να καταλάβω πως είναι πραγματικά άσχημο και ανούσιο να χάνουμε τις στιγμές μέσα στο άγχος των καταστάσεων και της καθημερινότητας.
Έχουμε άραγε αναρωτηθεί ποτέ πόσο κακό κάνουμε στον οργανισμό και τη ψυχολογία μας με το να αναλώνουμε την ενέργεια μας σε αγχώδεις σκέψεις και σπασμωδικές κινήσεις;
Αντίθετα, χαλαρώνοντας παίρνουμε δύναμη και ξανασκεφτόμαστε ψύχραιμα τη ζωή και τις κινήσεις μας.
Χαρακτήρες σαν εμένα που είμαστε τελειομανείς, πλήρως οργανωτικοί, αναλαμβάνουμε πολλές δραστηριότητες και υποχρεώσεις την ίδια στιγμή και προσπαθούμε να φέρουμε τα πάντα εις πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και γινόμαστε αυστηροί με τον εαυτό μας ίσως περισσότερο από όσο θα έπρεπε, χρειαζόμαστε τέτοιου είδους δραστηριότητες για να ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα μας.
Κάτι τέτοιες στιγμές που αφιερώνεσαι στον εαυτό σου και ακούς έναν άλλο άνθρωπο να σου λέει πως ο εαυτός μας δεν χρειάζεται κρίση αλλά αυτό που χρειάζεται είναι αγάπη και στήριξη, είναι που καταλαβαίνεις πόσο λάθος συμπεριφερόμαστε σε εμάς...
Όλη μου τη ζωή χορεύω και γυμνάζομαι με διάφορους τρόπους. Ο χορός όπως έχετε ήδη καταλάβει είναι για εμένα ο υπέρτατος τρόπος έκφρασης, ηρεμίας, επαφής με τον εαυτό μου, ακόμη και αναπνοής! Λόγω του ότι για διάφορους λόγους δεν μπορώ να παρακολουθήσω μαθήματα χορού τα τελευταία χρόνια (αν και τελευταία, βάλλομαι από γνωστούς και αγνώστους να μη το αφήσω και ακόμη και τώρα να ξεκινήσω για πτυχίο...), γυμνάζομαι παρακολουθώντας σχεδόν όλα τα ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο.
Την αίσθηση, την ηρεμία και το σώμα όμως που μου δίνει η γιόγκα δεν έχει καταφέρει να μου τα δώσει κανενός άλλου είδους γυμναστική. Όσο και να χτυπηθώ σε αερόβια και διαδρόμους η γιόγκα αλλάζει πραγματικά το σώμα μου συν την ηρεμία που μου προσφέρει.
Ο κάθε ένας βρίσκει τη δραστηριότητα που του ταιριάζει και εγώ νομίζω πως τη βρήκα!

Είναι σημαντικό να βρίσκουμε τους τρόπους που ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να χαλαρώσει τους ρυθμούς του, να ρίξει του παλμούς του και να πάρει μια βαθιά ανάσα. Είναι απαραίτητο να σταματάμε συνειδητά την καθημερινή τρέλα, και να κοιτάμε το μέσα μας, την ψυχή μας αδειάζοντας το μυαλό μας.

Για εμένα όλη αυτή τη δουλειά έχω ανακαλύψει τελευταία πως την κάνει η γιόγκα.
Για εσάς;


Καλή εβδομάδα!
Σας εύχομαι η νέα εβδομάδα να ξεκινήσει με ηρεμία και χαμόγελο!
Κ.








Η ιδέα του Weekly MoodBoard είναι της Lyriel από το BiScoto
και συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:


19 σχόλια:

  1. Καλημέρα Mayumaki μου και Καλή εβδομάδα!
    I know what you mean..! Ήδη έχω προχωρήσει λιγάκι :-)
    "Namaste"!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τα βιβλία ηρεμώ Κατερινάκι και με τις βόλτες που πάω με την κόρη μου!
    Προσπαθώ όσο μπορώ γιατί είμαι πολύ αγχώδης άνθρωπος και έχω αντιμετωπίσει διάφορα προβλήματα από το άγχος!
    Αλλά πρέπει να βρίσκουμε τρόπους να ηρεμούμε έχεις δίκιο γιατί παθαίνουμε διάφορα αν δεν το κάνουμε!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ζω συνέχεια Έλενα μου αυτά τα διάφορα... Το άγχος μας έχει κάνει πολύ κακό...
      Συνέχισε, λοιπόν, να διαβάζεις και να χαίρεσαι την παρέα της κορούλας σου γιατί χρειαζόμαστε δρόμους διαφυγής και δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερο από την ενέργεια ενός παιδιού..!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα,κοπέλα μου!Μια όμορφη και ήρεμη εβδομάδα, εύχομαι κι εγώ.Έχεις απόλυτο δίκιο, καμία στιγμή δεν επαναλαμβάνεται, κάθε μια μοναδική και πολύ άδικο να περνάνε και να χάνονται μέσα στο άγχος.Πολύ καλή η γιόγκα και μπράβο σου, που τα καταφέρνεις. Στα εντελώς πρώτα στάδια εγώ, κάποιες στάσεις μου φαίνονται αδύνατες.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν είναι αδύνατο όσο ανοίγει το κορμί και αποκτάς περισσότερο εμπιστοσύνη στη δύναμη σου! Και εγώ τώρα αρχίζω και κάνω τα πιο δύσκολα κομμάτια, δειλά-δειλά :-)
      Πολλά φιλιά Γεωργία μου!

      Διαγραφή
  4. Αχ Κατερίνα μου! Πόσο δίκιο έχεις σε όλα!
    Έχω μήνες να κάνω και μου έχει λείψει η ηρεμία αλλά και η ευεξία που ένιωθα έπειτα! Θέλει χρόνο και χαλάρωση και μήνες τώρα δεν τα έχω! Ή μήπως δεν τα έχω γιατί δεν κάνω γιόγκα;
    χιχιχ!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά κορίτσι μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα Αριστέα μου!
      Θα είμαι αυστηρή... Ναι λοιπόν, δεν έχεις τη χαλάρωση γιατί δεν κάνεις... Άντε να ξεκινάμε πάλι! :-)
      Η αλήθεια είναι πως αν σου αρέσει η γιόγκα και δεν κάνεις, σου λείπει πολύ γιατί είναι πολλά αυτά που σου προσφέρει και δεν είναι μια στείρα γυμναστική.

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω γιόγκα και μου λείπει πολύ ο δάσκαλός μου.....στο σπίτι μόνη μου, μία κάνω δέκα δεν κάνω...άσε!!
    Παλιότερα πήγαινα για χρόνια κάθε μέρα σχεδόν!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία, μου αρέσει που είμαστε πολλοί που αγαπούμε τη γιόγκα.
      Πω, πω Μαράκι φαντάζομαι τα επίπεδα που θα είχες φτάσει μετά από τόσα χρόνια και ζηλεύω!
      Άντε να ξεκινάς και εσύ πάλι γιατί ότι αφήνουμε, μας αφήνει...
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. εξαιρετική ιδέα για να ηρεμήσεις.. όντως! αρκεί να βρεις και χρόνο που θα διαθέσεις για να ηρεμήσεις.. όπως και να έχει.. καλώς σε βρήκα.

    κάπου διάβασ πως υπάρχει γιόγκα προσώπου.. φαντάζομαι θα το ξέρεις αφού είσαι αθλητικός τύπος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Κατ!
      Αν θέλεις τον βρίσκεις τον χρόνο.. Πίστεψε με ειδικά σε αυτή τη φάση της ζωής μου ψάχνω να βρω δευτερόλεπτα ξεκούρασης και πάλι από την υπερένταση δεν μπορώ ούτε τον ύπνο μου να ευχαριστηθώ όμως είναι απαραίτητο τουλάχιστον για εμένα έστω και μια ώρα την εβδομάδα εάν τη βρω να την αφιερώσω σε κάτι που θα με αποφορτίσει :-) Μακάρι να διέθετα όσο χρόνο θα ήθελα!
      Την γιόγκα που μου λες δεν την ξέρω. Αλήθεια τι ακριβώς εννοεί; Θα το ψάξω..

      Σε ευχαριστώ που πέρασες!
      :-)

      Διαγραφή
  7. Κοίτα να δεις που δεν έτυχε ποτέ μου να συναντηθώ εγώ με τη γιόγκα.. Μήπως να το επεδίωκα; Φιλιά πολλά Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι Πέτρα μου να το δοκιμάσεις και να μας πεις τις εντυπώσεις σου αλλά δώσε της λίγο πίστωση χρόνου, ναι;
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου παργματικά σε χαλαρώνει η γιόγκα, είναι ένας τρόπος να διώξεις το άγχος της καθημερινότητας από μέσα σου...πιστεύω όλοι το έχουμε ανάγκη!! και γω θα συμφωνήσω με τους φίλους σου, να δώσεις για το πτυχίο!!! ποτέ δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η ζωή!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου για το έναυσμα! Εμείς καταλαβαίνομαστε σε αυτά τα σημεία και ήμουν σίγουρη για μια τέτοια απάντηση απο εσένα ;-)
      Όσο για τη γιόγκα χαίρομαι πολύ που σου αρέσει και σε χαλαρώνει και εσένα!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. I love yoga! Έχω βρει ένα υπέροχο πέτρινο σπίτι-στούντιο μπροστά σε μια λιμνούλα, όπου μια γυναίκα κάνει μαθήματα γιόγκα και γιόγκα μαζί με τον καλό σου και μαζί με το σκυλί σου!
    Καλό Πάσχα Κατερινάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου, τέλεια! Αυτά είναι τα καλά του εξωτερικού... οι όμορφες και εμπνευσμένες αυτές ιδέες!
      Καλό Πάσχα Λυριελάκι μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα!
    Καιρο λεω να τη δοκιμασω κι ολο δεν βρισκω χρονο. Ποιος ξερει...Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Αληθώς ο Κύριος πεταλουδίτσα μου!
      Εύχομαι να ξεκινήσεις σύντομα :-) Εξάλλου, το σημαντικό είναι να κάνουμε κάτι, οτιδήποτε για το σώμα μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες