Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Γιατί γιορτάζει η Μανούλα μου!



Όσο μεγαλώνω και βιώνω τα δύσκολα της ζωής, τόσο εκτιμώ τη παρουσία και την ύπαρξη των γονιών μου στη ζωή μου.
Σήμερα είναι η γιορτή της Μητέρας και όλες οι καλές μανούλες του πλανήτη έχουν τη τιμητική τους.
Δεν έχει σημασία πόσο χρονών είναι ούτε αν έχει πια τη δυνατότητα να σου μιλά και να ανταποκρίνεται στα λόγια σου.
Σημασία έχει πως την έχεις και κάθε μέρα δίνει κομμάτια του εαυτού της για να είσαι εσύ καλά!
Δεν έχω βιώσει ακόμη το συναίσθημα αυτό το οποίο λένε πως είναι το πιο δυνατό συναίσθημα αγάπης και εύχομαι ο Θεός να με αξιώσει να το βιώσω αλλά όσο μεγαλώνω και αντιλαμβάνομαι και κατανοώ την αγάπη και τη βοήθεια της μαμάς μου, τόσο πιο πολύ την χρειάζομαι και την θέλω δίπλα μου για πολλά πολλά χρόνια!
Και επειδή ξέρω πως θα με διαβάσει και θα κλαίει.... το αφήνω εδώ και της εύχομαι να είναι πάντα γερή και να μη χάσει ποτέ το γέλιο της!
Αγκαλίτσα μανούλα γιατί σαν τη δική σου αγκαλιά δεν υπάρχει τίποτα!




Χρόνια Πολλά Μαμά, Χρόνια Πολλά Γιαγιά, Χρόνια Πολλά μανούλες όλου του κόσμου!
Εύχομαι όσες μανούλες είναι άρρωστες ή υποφέρουν κάτι δύσκολο να το ξεπεράσουν γρήγορα και να είναι πάντα καλά γιατί τις έχουμε ανάγκη...Περισσότερο απ όσο τους δείχνουμε...!
Κ.











4 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα στην μανουλα σου Κατερινα μου και χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες του κοσμου!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο,Κατερίνα, μακάρι όλες οι μητέρες να είχαν κόρες σαν κι εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στη μανούλα σου!
    Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια της πολλά Κατερίνα μου!
    Να τη χαίρεσαι!
    Όσο μεγαλώνεις να δεις πόσο περισσότερο θα την εκτιμάς...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες