Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

MoodBoard #29, Τετραήμερο & ένα Δώρο!











Τα τετραήμερα φτιάχτηκαν για ξεκούραση. Αυτό ξέρω και αυτό εφάρμοσα αυτό που μας πέρασε εκμεταλλευόμενη την άδεια μου. Καλές και οι αποδράσεις, εξάλλου είμαι μεγάλη υποστηρικτής των εκδρομών, όμως εξίσου καλό είναι και ίσως χρειάζεται και επιβάλλεται κάποιες φορές το να μείνεις σπιτάκι σου. Και με το να μείνεις σπιτάκι σου δεν εννοώ στην κυριολεξία, μην τρελαίνεσαι. Εννοώ να είσαι στη βάση σου, να έχεις την σταθερή σου και την άνεση να επιστρέψεις όποτε θες και να χουχουλιάσεις στο γνώριμο και αγαπημένο περιβάλλον του παπλώματος και του καναπέ σου, ενώ όλη μέρα μπορείς να τριγυρνάς και να ευχαριστίεσαι βόλτες, καφέδες, φαγητό, ποδηλατάδες ή/και ότι τραβάει η ψυχή σου. Για εμένα αυτό της 28ης Οκτώβρη είχε και υποχρεώσεις τις οποίες έκλεισα μιας και για όσους εργαζόμαστε σε γραφείο είναι αδύνατον να μπορέσουμε να φύγουμε και να ασχοληθούμε με τέτοιου είδους θέματα αλλά είχε και αρκετό ύπνο, φαγητό στο σπίτι (εδώ που τα λέμε, με άλλη άνεση μαγειρεύεις όταν έχεις όλη την ημέρα μπροστά σου) αλλά και σε φιλικό σπίτι που περάσαμε ξεχωριστά και όμορφα και γενικότερα επικράτησε η ηρεμία και ο καθαρός αέρας.
Την Παρασκευή γυρνώντας απ την δουλειά μια έκπληξη με περίμενε απ το ταχυδρομείο. Ήταν το υπέροχο hand made ντεκουπαρισμένο μπουκάλι - δώρο από την Αριστέα μας, το οποίο κέρδισα συμμετέχοντας αφήνοντας το σχόλιο μου στο 5ο Συμπόσιο ποίησης που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία για άλλη μια φορά. Αριστέα μου, όπως βλέπεις το δωράκι σου βρήκε ήδη την θέση που πολύ σωστά πρότεινες και υπέδειξες στο γλυκύτατο μήνυμα σου :-) (δηλαδή, στο μπάνιο μου).

Όπως λέω αυτό ήταν ένα ακόμη μαξιλαράκι μέχρι τα Χριστούγεννα. Άντε βρε, τι μας έμεινε;

Μέχρι τότε εύχομαι να περνάτε όμορφα και να εκμεταλλεύεστε κάθε στιγμή χαλάρωσης και ευτυχίας που περνά από δίπλα σας :-)
Κ.


























Η ιδέα του Weekly MoodBoard είναι της Lyriel από το BiScoto
και συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:



12 σχόλια:

  1. Να το χαρείς το δώρο σου Κατερίνα μου γλυκειά!! Πάντα τυχερή να σαι!!! Είναι πολύ όμορφο το μπουκάλι!!
    Συμφωνώ κι επαυξάνω άλλο πράγμα να χουχουλιάζεις με την ηρεμία σου, ειδικά τον χειμώνα!!! Μακάρι να βρίσκεις πολλές τέτοιες στιγμές κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλενάκι μου!
      Αυτό το χουχούλιασμα είναι απαραίτητο αυτή την εποχή ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αψχ αυτό το χουχούλιασμα κάτω από τα παπλώματα! έρωτας! :)))
    Κατερίνα μου χάρηκα που χάρηκες ! και μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου ( όταν τις μεγλώνεις δείχνουν φανταστικές)!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά !
    Τα φιλιά μου ♥

    ΥΓ: Πάντα καλότυχη κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Αριστέα μου για το υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις και ένα από αυτά έφτασε στα χεράκια μου!
      Να είσαι καλά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αχ πόσο σε νιώθω Κατερίνα μου δεν λέγεται!
    Και εγώ αυτό το τριήμερο κάθισα σπιτάκι μου και έκανα χαλαρά τις βόλτες μου!
    Και εγώ σε γραφείο δουλεύω οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Το δωράκι της Αριστούλας είναι καταπληκτικό (όπως πάντα άλλωστε) και μπράβο σου που το τοποθέτησες κιόλας!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς για εμάς στα γραφεία οι δυνατότητες να κάνουμε εξωτερικές δουλειές είναι από περιορισμένες έως ανύπαρκτες...τουλάχιστον καταλαβαινόμαστε :-)
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα μου!
      Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. καλημερα! περασα να ευχηθω καλο μηνα! να ειναι χαρουμενος και δημιουργικος! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Κική μου, Καλό μήνα και σε εσένα με υγεία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα, καλή εβδομάδα και με το καλό και η επόμενη ανάπαυλα ! Με γεια το υπέροχο δωράκι σου Κατερίνα μου! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό βραδάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι ωραίο δώρο, να το χαρείς Κατερίνα μου.
    Αυτό που λες για το γραφείο το καταλαβαίνω απόλυτα. Για να δούμε πότε θα είναι η επόμενη ανάπαυλα.
    Καλή εβδομάδα. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε για Χριστούγεννα τώρα αλλά η αναμονή αξίζει :-)
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες