Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Εύχομαι... με Νοερά ταξίδια #03

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και οι μέρες πριν έρθουν αυτές οι γιορτές είναι πάντα μέρες ευτυχίας για εμένα. Έτσι θα έπρεπε να είναι πάντα και για όλο τον κόσμο. Δυστυχώς η ζωή μας τα φέρνει λίγο διαφορετικά και ενώ αυτές τις ημέρες θα έπρεπε να αναμένουμε με αγωνία τις γιορτές, περιμένουμε αντιθέτως με αγωνία να μάθουμε εάν αγαπημένα μας πρόσωπα θα καταφέρουν να νικήσουν τη μάχη με τον θάνατο. Ο Θεός έχει το σχέδιο του, το οποίο καλώς ή κακώς το μικρό μας μυαλό δεν μπορεί να κατανοήσει. Εύχομαι απλά, να κάνουν όλοι χαρούμενες γιορτές φέτος τα Χριστούγεννα στα ζεστά, γνώριμα και ευτυχισμένα του σπιτιού τους με τις οικογένειες και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Εύχομαι υγεία και καλή ανάρρωση για όσους υποφέρουν. Εύχομαι τα σπίτια μας να έχουν όλα τα καλά και να μη λείψει από κανέναν τίποτα. Εύχομαι ανθρωπιά, ταπεινοφροσύνη, ευγένεια και αλληλεγγύη. Εύχομαι περισσότερη κατανόηση ανάμεσα μας και εξάλειψη της ζήλιας και του φθόνου. Εύχομαι αγνή και αληθινή αγάπη που ξεχνά και βάζει στην άκρη έριδες και παλιές πληγές. Εύχομαι και Προσεύχομαι όλα να πάνε καλά για όλους μας!
Κ.

Λέω να σας ταξιδέψω μέχρι την Βόρεια Ελλάδα που τόσο αγαπώ και θα ήθελα να επισκεφτώ στις γιορτές εάν τα καταφέρω, έτσι για να ξορκίσω κάθε κακό.....


Καστοριά, Φλώρινα, Πρέσπες, Νυμφαίο, Έδεσσα, Ξάνθη, Κοζάνη, Καϊμακτσαλάν, Λουτρά Ποζάρ....
Απολαύστε τα!











































*οι φωτογραφίες είναι από το google.






18 σχόλια:

  1. Εύχομαι Κατερίνα μου να γίνουν πραγματικότητα όλα όσα εύχεσαι!!
    Αμα το ευχηθούμε πολλοί δεν θα γίνει;;;
    Πολλά φιλιά και ας είμαστε κοντά σε όσους το χρειάζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι η δύναμη της θετικής μας ενέργειας να μπορέσει να αλλάξει τα άσχημα...!
      Να είσαι καλά Έλενα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ευχομαι συντομα να δεις πολλα πολλα μερη απο κοντα και αν μοιραστεις τις στιγμες μαζι μας! καλημερα Κατερινα μοΥ! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου και σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αμήν θα πω στις ευχές σου Κατερίνα μου!
    Μακάρι για όλους να μην υπάρχει πόνος...
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Κατερίνα μου!!
    Να ναι καλά ο κόσμος και να ανταπεξέλθει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα από τις κακοτοπιές της ζωής...
    Πάνω από όλα η υγειά μας κι η ψυχική μας ηρεμία!!
    Οσο για το ταξίδι που μας πήγε είναι τόσο όμορφα τα μέρη μας!!!
    Εχω πάει Φλώρινα και είναι πανέμορφα στον Σακουλέβα!! Οπως και Νυμφαίο και Καστοριά!!!Είχα κάνει πριν χρόνια ανάρτηση!!
    Πρέσπες, Εδεσσα!! Στα άλλα που αναφέρεις ελπίζω να πάω γιατί δεν έχω βρεθεί ποτέ!!!
    Σε φιλώ κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχη η χώρα μας;;! Εκεί γύρω είναι όλα, εύχομαι να ξαναπάς σύντομα Μαριλένα μου!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου...!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου μακάρι όλα τα σπίτια να είχαν αγάπη, υγεία και ηρεμία και μόνο χαμόγελα να είχαν. Ας ευχηθούμε αυτές οι γιορτές να μας βρουν όλους καλύτερα. Να μας βρουν όλους καλά.
    Να 'σαι καλά κορίτσι μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο χαμόγελα να είχαν... Τι όμορφα που το είπες Μαρίνα μου!
      Μακάρι...
      Σε φιλώ και εγώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Κατερίνα μου! Δυστυχως οπως τα λες ειναι! Οσο περνάνε τα χρόνια οι γιορτές ειναι πιο δυσκολες, πιο μουντές, πιο σκληρες. Ας βάλουμε ομως ολοι μας τη θετική μας ενέργεια και την δυναμη της ψυχής μας για να ευχηθουμε τουλαχιστον φέτος και απο εδω και στο εξής να ειναι ολα διαφορετικά για ολους μας!Προς το καλυτερο! Οι φωτογραφίες υπέροχες! Με μάγεψαν και με ταξίδεψαν.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ, έχεις απόλυτο δίκιο!
      Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τόσα και άλλα τόσα εύχομαι και εγώ Κατερίνα μου και κυρίως η πολυπόθητη υγεία που δεν είναι στο χέρι μας!!!!Δυστυχώς δεν είναι όμορφες οι γιορτές για όλους καλή μου , υπάρχει πολύς πόνος τριγύρω μας !!! Να καταφέρεις να πας το ταξίδι που επιθυμείς μια φορά έχω πάει αλλά με μάγεψε!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ευχηθούμε λοιπόν με όλη μας την δύναμη να καλυτερεύσουν τα πράγματα για όλους!

      Και εγώ άλλη μία φορά έχω πάει αλλά θέλω πολύ να ξαναβρεθώ σε αυτά τα μέρη...
      Σε ευχαριστώ Νικόλ μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Ευελπιστώ οι γιορτές να φέρουν πάνω απ'όλα υγεία κι αγάπη, ειδικά σε όσους δοκιμάζονται αυτή την γιορτινή περίοδο. Οι σκέψεις, οι αγκαλιές και η ανθρωπιά ν'απαλύνουν τον πόνο σας/μας, κι εμείς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουμε και γνωρίζω πόσο ψυχοφθόρο είναι, Κατερινάκι. Φιλί γλυκό από την ανοιξιάτικη Μελβούρνη, Αγριμιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου εύχομαι όλα να πάνε καλά για εσάς και αν είναι δυνατόν να καλυτερεύσουν τα πράγματα!
      Έχεις δίκιο...οι δοκιμασίες μόνο με ανθρωπιά και αληθινή αγκαλιά απαλύνονται!
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  9. Η ομορφιά στις φωτογραφίες είναι αντιστρόφως ανάλογη με αυτή της ζωής, όταν αποφασίζει να μοιράζει δυστυχίες... Μακάρι να βάλει ο Θεός το χέρι του. Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες