Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Secret Santa-Η παραλαβή του δώρου μου!


Εγώ το έλαβα το δώρο μου! Εσείς;

Συμμετέχοντας στη μυστική ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα που διοργανώνει μέσω του blog της η Μαριλένα και εν μέσω ετοιμασιών του δώρου που θα στείλω εγώ μυστικά σε άλλη blogger, έλαβα το δικό μου από την Δήμητρα ή αλλιώς την Aussi Dimi Decoupage.
Η έκπληξη για εμένα ήταν διπλή γιατί μαζί με το δώρο γνώρισα και μία blogger που δεν ήξερα πριν. Μέχρι τώρα δεν είχε τύχει να συναντηθούν οι δρόμοι μας με την Δήμητρα αλλά αυτό είναι και το υπέροχο που συμβαίνει με τέτοιου είδους διοργανώσεις που παίρνουν μέρος πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι. Αυτή είναι η ομορφιά του να γνωρίζεις ανθρώπους που δημιουργούν με ταλέντο και αγάπη. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο blog της Δήμητρας είναι οι υπέροχες φωτογραφίες της! Φυσικά από ότι καταλαβαίνω το ατού της είναι το decoupage αλλά μιας και δεν σκαμπάζω πολλά από αυτά, όπως θα ξέρετε ήδη, εκτίμησα τη δουλειά της στη φωτογραφία χωρίς να παραβλέπω και τις όμορφες δημιουργίες της.

Πάμε όμως να ξετυλίξουμε παρέα το πρώτο μου Χριστουγεννιάτικο δώρο για φέτος! :-)

















Το καδράκι μου θύμισε κάτι από παλιά παιδικά δωμάτια που βλέπουμε σε ταινίες του '60... το λάτρεψα!
Δήμητρα μου σε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι με τη σειρά μου σε εσένα, Καλά Χριστούγεννα με υγεία!


Καλές γιορτές να έχουμε φίλοι μου, γεμάτες αγάπη, όμορφες στιγμές και γλυκά δώρα!
Άντε βρε και *χρόνια μου πολλά* :-)
Κ.







15 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα δώρα σου Κατερινάκι!
    Θέλω να σου πρώτα από όλα χρόνια σου πολλά!
    Να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη και πάντα να παίρνεις δώρα από γνωστούς και αγνώστους!
    Είναι πολύ όμορφο!
    Σε φιλώ γλυκά χρόνια σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα δωράκια σου ...και ήρθαν και σαν δώρο στη γιορτή σου!
    Χρόνια πολλά ομορφιά! Πάντα χαρούμενη :)))
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και δώρο γιορτής και δώρο Χριστουγέννων! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα κι από δω Κατερίνα μου και να είσαι πάντα χαρούμενη! Συμφωνώ, το δωράκι συν τις λεπτομέρειες του, είναι κουκλίστικο! Να το χαρείς! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά για την γιορτή σου , να έχεις ότι σε κάνει να νιώθεις καλά!! Το δώρο που παρέλαβες μάλλον τα δώρα από την Δήμητρα είναι πανέμορφα και φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι !!!! Την Δήμητρα την έχω συναντήσει από κοντά και είναι σπουδαίος άνθρωπος!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κατερίνα μου!!
    Σού εύχομαι Χρόνια πολλά μέ υγεία καί ευτυχία!
    Χάρηκα πού γνωριστήκαμε μέσω τής αγαπημένης μου Μαριλένας,
    καί πού σού άρεσαν τό vintage καδράκι καί τό αρωματικό-σαπουνακι(διακοσμητικό)!
    Περιμένω καί εγώ μέ μεγάλη χαρά νά λάβω τό δωράκι μου από τήν ανταλλαγη δώρων!
    Σίγουρα θά τά λέμε!!Καλά νά περάσης σήμερα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου καταρχήν να σου ευχηθώ κι από δω χρόνια σου πολλά!! Να σαι καλά κοπέλα μου!! Πάντα γερή και δυνατή και να χεις γύρω σου ανθρώπους να σε αγαπούν και να σε προσέχουν!!
    Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!!
    Αχ λεπτό λεπτό οι φωτογραφίες σου!! Μα είναι πανέμορφα τα δώρα σου!! Η Δήμητρα είναι μαστόρισσα ντεκουπατζού!!
    Να τα χαρείς γλυκειά μου!! Και του χρονου με υγεία!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στην ανταλλαγή μας!!
    Υγεία κι αγάπη στο ζεστό σπιτικό σου!! Σε φιλώ γλυκά καλή μου!!
    Να χεις μια όμορφη βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινιώ μου Χρόνια Πολλά και Καλά σου εύχομαι για τη γιορτή σου!
    Να είσαι πάντα καλά και να λαμβάνεις τέτοιες ομορφιές!
    Φιλιά πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα τα δώρα σου!!
    Να τα χαρείς! και του χρόνου με υγεία!
    Καλά, η Δήμητρα (Dimi, όπως συνηθίζω να την αποκαλώ), φτιάχνει υπέροχα πράγματα!!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου με υγεία κι αγάπη!
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα ευτυχισμένη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα μου χρόνια σου πολλά, γλυκά, ευτυχισμένα και γιατί όχι, παραμυθένια.
    Τι όμορφα λόγια που παρέλαβες. Και του χρόνου να είστε ξανά και να ξανά ανταλλάξετε.
    Να είσαι καλά και να χαμογελάς.
    Σε καλημερίζω και σου εύχομαι μια όμορφη ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααααααα υπεροχα! να τα ευχαριστηθεις ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου κι από εδώ! Πολύχρονη! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου, ήρθαν ό,τι πρέπει για τη γιορτή σου! Είναι πανέμορφα!
    Φιλακια πολλάάαααα! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα δώρα σου !!! Να τα χαρείς !!!!!
    Και πολύχρονη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ ειλικρινέστατα πολύ όλους για τις ευχές σας! Είναι υπέροχο να λαμβάνεις τόση θετική ενέργεια και ευχές :-)
    Αντεύχομαι και ελπίζω οι φετινές γιορτές να είναι χαρούμενες για όλους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρίσκω,Κατερίνα!!! 'Ηρθα να σε γνωρίσω μέσω του Secret Santa σου, της καλής μου φίλης Dimi !! Αυτά τα καλά έχει το blogging! Να χαρείς τα πανέμορφα δωράκια της Δήμητρας και να ξέρεις ότι φτιάχνουν τα χεράκια της είναι φτιαγμένο με αγάπη.
    Καλές γιορτές σου εύχομαι και θα χαρώ πολύ να σε δώ και από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι
    http://latelierdemarieanne.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιάστηκα και δεν σου ευχήθηκα για την εορτή σου. Χρόνια σου πολλά και καλά, πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά!!!!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες