Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Μια Χορογραφία Αποκάλυψη!

Ο David La Chapelle είναι ένας ταλαντούχος Αμερικανός σκηνοθέτης και φωτογράφος με ανατρεπτική ματιά. Οι φωτογραφίες του συχνά παραπέμπουν σε ιστορία της τέχνης ενώ πολλές φορές περνά μέσα από τα έργα του κοινωνικά μηνύματα.

Ο Sergei Vladimirovich Polunin είναι το "κακό παιδί" του μπαλέτου όπως τον αναφέρουν στον ξένο τύπο και ξεκαθαρίζουν πως αυτός ο χορευτής δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους. 
Ο 25χρονος χορευτής που μέχρι πρότινος ήταν ο κύριος χορευτής του British Royal Ballet από όπου παραιτήθηκε λέγοντας πως "πέθαινε ο καλλιτέχνης μέσα μου" και πλέον βρίσκεται ως principal dancer στο  Stanislavsky and Nemirovich-Danchenko Moscow Academic Music Theatre.

Ο David La Capelle σκηνοθετεί τον Sergei Polunin σε μία από τις μεγαλύτερες μουσικές επιτυχίες "Take me to Church" του Hozier!

Η σταθερότητα, η ένταση, η ακρίβεια, το πάθος, η δύναμη, οι καθαρές γραμμές στον χορό του και το απίστευτο κορμί του δίνουν νέα διάσταση στο ήδη δυνατό αυτό κομμάτι!
Δείτε μόνο πως "στέκεται' στον αέρα όταν κάνει τα άλματα...!

Καλή σας απόλαυση!
Κ.











8 σχόλια:

  1. Απλά καταπληκτικός, ανυπέρβλητος!!
    Δεν έχω λόγια, καθόμουν και τον κοιτούσα με ανοιχτό το στόμα.
    Μπράβο Κατερίνα που μας τους γνώρισες!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι εκπληκτικός;! Μόλις διάβασα για αυτή τη συνεργασία θεώρησα πως πρέπει οπωσδήποτε να το μοιραστώ μαζί σας!
      Να εισαι καλα Ελενακι!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ με ανοιχτό το στόμα κοιτούσα!
    Καταπληκτικοί και οι δυο!
    Σκέτη μαγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μαράκι μου το έχω δει 5 φορές και το θαυμάζω με τον ίδιο τροπο! Όπως το είπες.. Μαγεία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απίστευτοι και οι δυο, μοναδικό και το τραγούδι.
    Μπράβο Κατερίνα μου που μας το έδειξες.
    Καλό μήνα σου εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρίνα μου!
      Είναι μοναδικοί και οιδύο στη δουλειά τους!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, Κατερίνα μου!
    Αν και δε βλέπω ούτε ασχολούμαι με χορό γενικά, έμεινα έκπληκτος με το βίντεο! Πραγματικά είχε ακρίβεια, ρυθμο, πάθος. Αυτά εντόπισε το άπειρο μάτι μου :)

    Καλή Σαρακοστή, καλή μου φίλη, και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι το μάτι σου Σεβάχ μου!
      Καλή Σαρακοστή και Καλή Δύναμη καλέ μου!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες