Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Περπάτημα, Rock this Way!




Είναι κάποιες ημέρες που αλλιώς ξυπνάς, αλλιώς δείχνουν έπειτα να προχωρούν και στο τέλος τους αλλιώς καταλήγουν.
Τον τελευταίο καιρό ξυπνώ με αισιοδοξία. Προσπαθώ να έχω θετικές σκέψεις παρόλο που γνωρίζω το πόσο δύσκολη ημέρα με περιμένει.
Έχω δύο κακά. Το άγχος και το γεγονός ότι δεν καταδέχομαι να πει κάποιος πως δεν έκανα κάτι σωστά.
Και τα δύο κάνουν κακό μόνο στον εαυτό μου. Το πρώτο είναι εμφανώς κατανοητό το γιατί και το δεύτερο γιατί όλοι μαζί μου είναι ήσυχοι πως η δουλειά τους θα γίνει σωστά και γρήγορα και ας χάνω εγώ χρόνια απ τη ζωή μου.
Πριν λίγο καιρό κατάλαβα πως αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί και πως όλοι μας πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας στα όρια του δυνατού χωρίς να περνά μέσα μας, κάνοντας μας κακό.
Για αυτό και ξυπνάω πλέον έχοντας τις θετικότερες των προσδοκιών.
Δεν θα πλατειάσω άλλο γιατί είμαι σίγουρη πως τα ίδια περνά χιλιάδες κόσμου.
Εξάλλου, η ουσία της ανάρτησης μου βρίσκεται στο τέλος της ημέρας.
Ξυπνάς λοιπόν, για να μη τα πολυλογούμε, με χαμόγελο, η μέρα ολόκληρη είναι πολύ δύσκολη και σου ρουφά όλη την ενέργεια και φεύγεις πολύ αργά απ το γραφείο.
Μετά τι επιλέγεις να κάνεις;
Υπάρχουν πολλά που έχεις να κάνεις σίγουρα, όσον αφορά στις υποχρεώσεις και στις δουλειές για το σπίτι.
Την περασμένη Τετάρτη ήταν μια τέτοια ημέρα. Γυρνώντας όμως απ τη δουλειά, επέλεξα να κάνω κάτι πολύ απλό αλλά θαυματουργό, σας διαβεβαιώ!





Περπάτησα!
Ωωωωωωω! Θα μου πείτε.... Οποία ανακάλυψη!
Κι όμως, αυτό που θεωρούμε απλό και ανά πάσα στιγμή εφικτό, ξεχνάμε να το κάνουμε...
Ξεχνάμε να πάρουμε τα πόδια  που είμαστε τυχεροί να έχουμε και να περπατήσουμε για μια ωρίτσα. Και ίσως για εσάς που ζείτε στην επαρχία αυτό να μην είναι και τόσο σπάνιο αλλά για όσους ζούμε στη πόλη, σας πληροφορώ πως τα φορτώνουμε όλα στο κόκκορα και παίρνουμε το αυτοκίνητο ακόμη και για τις πολύ μικρές αποστάσεις.
Συνηθίζουμε να περπατάμε κάποιες Κυριακές και αυτό μας ξεμπλοκάρει λίγο αλλά το να πάρεις τα ποδαράκια σου και να περπατήσεις ένα όμορφο ανοιξιάτικο απόγευμα έπειτα από δύσκολη ημέρα που το μόνο που σκέφτεται το μυαλό σου είναι ένα ντουζ και ένα κρεβάτι, είναι πραγματική πρόκληση!
Και την δέχτηκα!
Το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να αισθανθώ πως ασκήθηκα αλλά και πως ηρέμησα, αποφορτίστηκα και αποσυμπιέστηκα από την ένταση της ημέρας.
Κάτι τόσο απλό και εφικτό για εμάς γίνεται τόσο δύσκολο να το ακολουθήσουμε ενώ έχει άπειρα οφέλη να μας προσφέρει...
Πολλοί είναι εκείνοι που δεν τα πάνε καλά με παραδοσιακές γυμναστικές αλλά αυτό είναι κάτι άλλο... Όλες οι ηλικίες μπορούν να το κάνουν, ο καθένας με τον δικό του ρυθμό τον οποίο μπορεί να αυξάνει καθώς περνά ο καιρός και τελικά να έχει υπέροχα αποτελέσματα τόσο στην υγεία όσο και στη διάθεση του ατόμου!
Βλέπεις κόσμο, αναπνέεις, ασκείσαι και γυρνάς σπίτι ήρεμος και ναι, ξεκούραστος!




Αυτό που παρατήρησα στον εαυτό μου και μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι πως έχουμε ξεχάσει να κυκλοφορούμε με τα πόδια. Στην αρχή περνούσα με φόβο απ το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο μήπως περάσει κανένα αυτοκίνητο και δεν το δω, είχα τα αυτιά και τα μάτια μου τεντωμένα λες και γύρω μου κυκλοφορούσαν όλοι οι ύποπτοι και γενικότερα ένιωσα μια φοβία που βέβαια στην επιστροφή δεν την είχα πια γιατί είχα συνηθίσει τη διαδικασία. Στο αυτοκίνητο έχεις την αίσθηση πως είσαι στον χώρο σου, στο κουβούκλιο σου και ότι και να συμβεί είσαι με κάποιο τρόπο προστατευμένος αλλά με τα πόδια είσαι εκτεθειμένος... Ναι, και είναι τόσο υπέροχο να είσαι ελεύθερος να χρησιμοποιείς την ικανότητα σου να περπατάς και να αισθάνεσαι δίπλα σου τη παρουσία άλλων ανθρώπων. 'Εχουμε χάσει πολλά απ την επαφή μας με τους άλλους και όλα αυτά που κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη, τελικά την κάνουν πιο μίζερη και πιο επικίνδυνη για εμάς τους ίδιους!

Ο καιρός ανοίγει αργά αλλά σταθερά και σε λίγο θα είναι εδώ η βαθιά Άνοιξη.
Το δύσκολο είναι πάντα μέχρι να βγεις απ το σπίτι σου... Άπαξ και βγεις, όλο το υπόλοιπο είναι απλά χαρά και ηρεμία!
Κάντε και εσείς το πρώτο βήμα και θα δείτε πως κάτι τόσο απλό είναι πραγματικά θαυματουργό!


Εύχομαι Καλή Δύναμη σε όλους τις ημέρες αυτές της Μεγάλης Εβδομάδας!
Σας φιλώ!
Κ.







photos via: pinterest.com 






8 σχόλια:

  1. Θα σταθώ σε κάτι που έγραψες και με κέρδισε. Πόσο τυχεροί είμαστε που έχουμε τα ποδαράκια μας! Με όλη αυτή την περιπέτεια του Αλέξανδρου, μου έχει γίνει πλέον απαραίτητη θετική σκέψη, πόσο ευγνώμων θα πρέπει να είμαι που κάθε μέρα σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω στις δουλειές μου και γενικά μπορώ να κινούμαι. Να μην ξεχνάμε πως τίποτα δε θεωρείται δεδομένο!
    Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα άσκησης αλλά και χαλάρωσης, θα συμφωνήσω απόλυτα Κατερινάκι μου μαζί σου! Είναι μία άσκηση που όλοι μπορούν να κάνουν, είναι ευχάριστη, ανέξοδη, και τα οφέλη της τεράστια! Δε θα αλλάξω τίποτα από τα γραφόμενά σου. Μακάρι όλοι να έχουμε τη διάθεση και το χρόνο να αφιερώνουμε λίγη ώρα και στον εαυτό μας κατ' αυτόν τον τρόπο!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα! Φιλάκια πολλάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να συνειδητοποιούμε Αναστασία μου πως είμαστε ευλογημένοι είναι πολύ σημαντικό. Και εγώ επηρεασμένη από ανθρώπους γύρω μου που δυστυχώς δεν έχουν όλα τους τα μέλη το έγραψα και θεωρώ πως πρέπει να λέμε ευχαριστώ και να χαιρόμαστε όλα τα καλά που μας έχει δώσει ο Θεός.
      Να είσαι καλά κοριτσάκι μου! Εύχομαι ο Αλέξανδρος να είναι πολύ καλύτερα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Σπουδαία ανάρτηση όπως πάντα! Κι εγώ αν με αφήσεις να περάσω φανάρι πεζή, θα λες πως πρώτη φορά κυκλοφορώ έξω, κι εγώ όλα με το αυτοκίνητο τα έκανα. Τώρα τελευταία έσπασα λίγο την "παράδοση", και σίγουρα το περπάτημα είναι πολύ ευεργετικό, από κάθε άποψη. Φιλιά πολλά Κατερίνα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα μου, σε απόλυσα σε όσα έγραψες! Και ομολογώ πως είδα μέσα από τις σκέψεις σου τον εαυτό μου.
    Εγώ είμαι από τις τυχερές, να το πω κάπως έτσι, που η κακή διάθεση και όλη η βαριά καθημερινότητα (με ό,τι συννεπάγεται αυτό για τον καθένα μας) με κάνει να βγαίνω αν όχι πάντα τις καθημερινές, σίγουρα τα Σαββατοκύριακα και πηγαίνω προς μεριά θάλασσα και εκτός τον καφέ μου πηγαίνω για περπάτημα τουλάχιστον 1 ώρα απαραιτήτως, είτε είμαι με παρέα είτε πολλε΄ς φορές μόνη μου.
    Εξάλλου, έχω και ένα περίεργο χόμπι και αυτό το μοιράζομαι και μέσα απότ ις αναρτησεις μου με τα αγαπημένα μου μέρη κλπ. Πάντα προσπαθώ να πηγαίνω σε μερη, ας πούμε της Αθήνας, που δεν έχω πάει ποτέ και περπατάω, κάνω πεζοπορία σε βουνά, κάνω τη βόλτα μου, βγάζω φωτο, απολαμβάνω τη θεά της θάλασσας, βλέπω άλλους ανθρώπους που απολαμβάνουν τις απλές στιγμές, καθισμένοι σε ένα παγκάκι, κάνοντας τη γυμναστική τους, η περπατάνε αργά...
    Νιώθω όμορφα, γεμάτη, ξεκούραστη, ήρεμη και με πολλές ωραίες εικόνες και αναμνήσεις.
    Λίγη ωρίτσα από τον ελεύθερο χρόνο μας να διαθέσουμε για να βγούμε έξω απο το σπίτι μας και να περπατήσουμε... και μετά θα μας γίνει συνήθεια αλλά καλή συνήθεια.
    Οπότε, σε νιώθω απόλυτα!
    Συνέχισε να το κάνεις!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη Μ. Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις φοβερό χόμπι Μαρία μου! Ασκείσαι, γεμίζεις έμπνευση, βλέπεις φίλους και νέα μέρη και γενικά συνδυάζεις όλα τα καλά :-)
      Το μόνο που χρειάζεται είναι να μάθουμε να αφιερώνουμε τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μας σε καλές για τον οργανισμό μας δραστηριότητες :-)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ανακάλυψες το αυτονόητο, Κατερίνα! Αλλά πόσα αυτονόητα έχουμε παραμερίσει, ξεχάσει; Πάρα πολλά! Περπατάω πολλά χρόνια, και μέσα στην Αθήνα, και καταλαβαίνω ακριβώς το πώς νιωθεις. Και πόσο ξεκουράζει. Αλλά αυτό είναι ένα από τα λίγα αυτονόητα που κάνω, δυστυχώς...
    Όμως παίρνω θάρρος από την ανάρτησή σου. Γιατί η αισιοδοξία σου είναι αληθινή! Κι ελπίζω να καταφέρω κι εγώ να μην θέλω να τα κάνω όλα σωστά! Να μην είμαι πάντα συνεπής, ειλικρινής, αποτελεσματική..... (χρειάζομαι ένα blog να τα γράψω όλα!)
    Μπράβο σου!
    Καλό Πάσχα να περάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και Καλωσήρθες!
      Δυστυχώς τα αυτονόητα είναι που αφήνουμε στην άκρη και πολύ αργά συνειδητοποιούμε πως αυτά είναι που μας γιατρεύουν και μας προσφέρουν αληθινά οφέλη...

      Σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου απο εδώ :-)

      Σου εύχομαι Καλό Πάσχα με υγεία!!!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες