Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Χριστός Ανέστη! Μαζί με τον δικό μας άγγελο!


Τέτοια ημέρα πριν ένα χρόνο είχες ήδη ξεκινήσει το ταξίδι σου προς τη ζωή χωρίς εμείς να το ξέρουμε κάν... Εσύ γνώριζες ψυχή μου..!
Φέτος ήδη μαθαίνεις τον κόσμο γύρω σου, γνωρίζεις παππούδες και θείους, παρατηρείς, βγάζεις κραυγούλες, χαμογελάς, γεμίζεις τις ζωές και τις καρδιές μας!
Πριν ένα χρόνο, Πρωτομαγιά εδώ στο χωριό πάλι, το ένστικτο μου και κάτι μικρά πονάκια με είχαν βάλει σε σκέψεις αλλά που να φανταστώ την ευτυχία και τον παράδεισο που θα βρισκόμουν σήμερα, ένα χρόνο ακριβώς μετά, εδώ στο χωριό... Μεγάλη η συγκίνηση και ακόμη πιο μεγάλη η ολοκλήρωση που νιώθω μέσα απο εσένα! Θα μας μάθεις πολλά, ειμαι σίγουρη... Είσαι ο Άγγελος και ο Δάσκαλος μας μαζί! Μας κάνεις καλύτερους, μας άλλαξες προς το καλύτερο!
Είμαι εδώ για να νιώθεις ασφάλεια και σιγουριά, να μεγαλώνεις και να εξελίσσεσαι σε έναν καλό και δυνατό άνθρωπο και εσύ είσαι εδώ για να μας διδάσκεις το νόημα της ζωής!
Σ´ αγαπάω όσο τίποτα στον κόσμο, κόρη μου! Είμαστε πολύ τυχεροί που σε έχουμε!

Χριστός Ανέστη!
Υγεία και Αγαπη εύχομαι σε όλο τον κόσμο! Μονο αυτά αρκούν...
Να περνάτε όμορφα με τους αγαπημένους σας!

Κ.


11 σχόλια:

  1. Να χαιρεσαι το μικρο σου πλασματακι!
    Χριστος Ανεστη! Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαιρεσαι το μικρο σου πλασματακι!
    Χριστος Ανεστη! Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε νιώθω απόλυτα.. Είναι Η ευτυχία..
    Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και υγιείς!
    Χρόνια πολλά και καλό μήνα, φιλιά πολλά ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πιο αναστάσιμο μήνυμα αγάπης! Και σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες.
    Να το χαίρεστε το αγγελούδι σας & να είστε όλοι καλά Κατερίνα μου!
    Καλή δύναμη στο νέο σου ρόλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να το καμαρώσετε όπως ποθήσει η χαρά της ζωής σας Κατερίνα μου!
    Χρόνια πολλά και καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σας πολλά. Πολύ συγκινητικό και γεμάτο ανθρωπιά μήνυμα. Να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγκινήθηκα!
    Να την χαίρεστε!
    χρονια πολλα αγαπημενη μου
    Χριστός Ανέστη
    με υγεία και χαρά
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!! Χριστός Ανέστη!!
    Να τον χαίρεστε τον άγγελό σας κοπέλα μου!! Να στε καλά και να γεμίζει τις μέρες σας το μωράκι σας!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη, Κατερίνα μου να το χαίρεστε το ζουζούνι σας και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Κατερίνα μου!! Πάντα ευτυχία στις ζωές σας.. πολύ γλυκά μηνύματα από μια γλυκιά μανούλα πλέον.. φιλάκια πολλά!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες