Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Happy...One more Day!!!!

Κοίτα, γενικά δεν μου αρέσει να μπαίνω σε κουτιά ούτε να γιορτάζω ντε και καλά κάποια συγκεκριμένη μέρα επειδή έτσι το αποφάσισαν κάποιοι.
Όμως!
Μου αρέσει να βρίσκω ευκαιρίες να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και αυτούς που αγαπώ και έτσι όπως έχει γίνει η καθημερινότητα μας, σίγουρα χρειαζόμαστε κάποιο λόγο για να συνέλθουμε από την ρουτίνα και να πούμε...ας κάνω ένα συμβολικό δωράκι βρε αδερφέ, ας βάλω λίγα λουλούδια στο βάζο μου, ας πω ένα ακόμη "Χρόνια μας πολλά Αγάπη μου", ας ετοιμάσω κάτι όμορφο για απόψε, είτε εντός, είτε εκτός σπιτιού...ας λάβω ένα δωράκι ακόμη, και εγώ... ε;

http://pinterest.com/pin/480407485220781378/

Δεν ξέρω λεπτομέρειες για τον Άγιο Βαλεντίνο, ούτε πρόκειται να ψάξω...αυτό που θέλω να πω είναι πως αυτή η μέρα είναι ακόμη μια ευκαιρία για να μην τσακωθείς και κρατήσεις κακίες (λες άσε μωρέ, τώρα μέρα που είναι), είναι μια ακόμη ευκαιρία να χαμογελάσεις σε κάποιον και ίσως να ερωτευτείς σήμερα (αν δεν είσαι ήδη)..ποτέ δεν ξέρεις..! Είναι μια ακόμη ευκαιρία να κάνεις τις γλύκες σου, να φας τα γλυκά σου, να κάνεις τις αγκαλιές σου..!

Συμφωνώ με εκείνους που λένε, γιατί ντε και καλά σήμερα; Γιατί όχι κάθε μέρα;
Γιατί, δυστυχώς, δεν γίνεται εκ των πραγμάτων να είσαι έτσι κάθε μέρα..

Οπότε απολαύστε την μέρα , όπως επιθυμεί ο καθένας, ερωτευμένος ή μη , όπως ακριβώς γιορτάζουν και χαίρονται όταν λέμε χρόνια πολλά στις μανούλες μας την Ημέρα της Μητέρας, όπως χαιρόμαστε όλες μας, όταν μας εύχονται την Ημέρα της Γυναίκας, όπως "εφίσταται" η προσοχή μας την Ημέρα κατά του AIDS...δηλαδή, τι; προσέχουμε μόνο την 1η Δεκέμβρη και όλες τις άλλες μέρες το ρισκάρουμε;..

Για αυτό σας λέω....δεν είναι ότι σήμερα πρέπει οπωσδήποτε να γιορτάσεις κάτι...απλά είναι ευκαιρία να το κάνεις!

Σας αφιερώνω την δική μου μεγάλη αγάπη και ευχαριστώ πολύ για αυτό το video την φίλη μου Έφη που με σκέφτεται!




Φιλιά!!
Κ. <3

14 σχόλια:

  1. Υπέροχη δημοσίευση γιατί στάθηκε όμορφα όχι στη μέρα αλλά στις ευκαιρίες που δημιουργεί η μέρα!
    Ναι συμφωνώ μαζί σου!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι,ναι!
    Θα συμφωνήσω μαζί σου!Σήμερα είναι μια καλή ευκαιρία για να μοιράσουμε αγάπη!
    Μακάρι να είναι κάθε μέρα μας γιορτινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ετσι ειναι,δεν γιορταζουμε γιατι μας το επιβαλλει καποιος αλλα επειδη εμεις θελουμε να το κανουμε,θελουμε να δειξουμε ακομα περισσοτερο την αγαπη μας στον ανθρωπο μας!!!φιλακια και να περασεις ομορφα σημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!

      Ευχαριστώ αν και μια γρίπη με έχει ρίξει τελείως..
      Καλά να περάσεις και εσύ!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ...νομίζω βέβαια πως σήμερα χειροτέρεψα... :\ Θα περάσει που θα πάει...

      Διαγραφή
  4. Να ξέρεις ότι μιλάς για γρίπη σε άτομο που από τις 17 Ιανουαρίου βήχει, έχει καταρροή και μπούκωμα και μια φωνή... δε σου συζητώ!!! Χαχα!
    Άλλη μια πολύ ωραία ανάρτηση Κατερινάκι μου και όντως, είναι όπως τα λες... Μια αφορμή ψάχνουμε όλοι για να γιορτάσουμε! Είναι όμορφο να νιώθεις ότι γιορτάζεις, είναι όμορφο να παίρνεις δώρα, να γίνεσαι δημιουργικός, να προετοιμάζεις, να νοιάζεσαι...! Φιλιά πολλά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω...τα ίδια χάλια έχω...και έχω ακούσει οτι κρατάει πολύ αυτή γρίπη και από ότι φαίνεται και σε μένα ήρθε για να μείνει...το μισώωω! χαχα!
      Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! Όλοι χρειαζόμαστε αυτή την αφορμή..!
      Φιλιά πολλά και περαστικά μας!

      Διαγραφή
  5. περαστικά σου Κατερίνα μου! :) ελπίζω γρήγοαρ να γίνεις καλά. πολύ όμορφη η ανάρτησή σου, μου άρεσε όπως το έθεσες! μια αφορμή ψάχνουμε!! :) εύχομαι αυτή την αφορμή να την ψάχνουμε κάθε μέρα μιας και είναι ωραίο να αγαπάς και να αγαπιέσαι και να περνάς όμορφα, να ζεις την κάθε στιγμή έντονα!!! :) φιλάκια πολλα! :) το video υπέροχο, λατρεύω το μπαλέτο, το χω απωθημένο από μικρούλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι..εδώ ψάχνουμε αφορμές για άλλα κι άλλα , να μην ψάχνουμε για να αγαπηθούμε..;!
    Σε ευχαριστώ Ευάκι μου, τελικά η ξεκούραση είναι το παν..!
    Το αφιερώνω, τότε ειδικά σε σένα το video και να θυμάσαι πως ποτέ δεν είναι αργά! Αν έχεις ρυθμό και πειθαρχία μπορείς να πας σε μια σχολή και όχι βέβαια να φτάσεις αυτά τα επίπεδα αλλά να ζήσεις το απωθημένο σου και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες