Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Έχουμε Παράσταση!!! "ΔΕ... ΔΕ... Musical"

Πρόσφατα σας είπα για τη νέα μου ασχολία στο Musical που έχω αγαπήσει, με έχει ενθουσιάσει και παρακολουθώ κάθε φορά τα μαθήματα σαν τα μικρά παιδιά που έχουν αγωνία για το τι θα έρθει μετά.
Στην ίδια ανάρτηση σας είχα γράψει πως η παράσταση θα έρθει πολύ νωρίτερα από όσο ίσως περίμενα αλλά τελικά είμαι πολύ ενθουσιασμένη για όλο αυτό και σχεδόν καθόλου αγχωμένη...
Θα φανεί βέβαια αυτό τις ημέρες των παραστάσεων... :-)

Πότε ξεκίνησα τα πρώτα μου μαθήματα (Οκτώβρη), πότε διδάχτηκα το κομμάτι και πότε έχουμε παράσταση ούτε που το κατάλαβα! Το υπόλοιπο έργο βέβαια ήταν σχεδόν έτοιμο και έλειπε μόνο το δικό μας κομμάτι οπότε και ολοκληρώθηκε η ιστορία.....

Συμμετέχουν πολλοί ταλαντούχοι νέοι που λατρεύουν αυτό που κάνουν!
Εγώ απλά χαίρομαι απίστευτα που πρόλαβα να γίνω μέρος τους και να το ζήσω!




"Ένας σκηνοθέτης ψάχνει απελπισμένα μια πρωτότυπη ιδέα.Η αναζήτηση αυτής της ιδέας γίνεται και το θέμα μιας παραστασης που δεν τη βλέπουμε ν ανεβαίνει.Το "Δε δε musical " είναι μια συμπυκνωμένη αφήγηση μιας ομάδας καλλιτεχνών,της οποίας,κάθε μέλος,έχει τη δική του πρωτότυπη ιδέα και το προσωπικό υπαρξιακό του πρόβλημα. "


"ΔΕ... ΔΕ... Musical"

Τις Κυριακές 07/12 & 14/12
Ώρα Έναρξης: 21:28μμ
Στο θέατρο Χυτήριο, Ιερά Οδός 44 - Γκάζι
Εισιτήριο 5€
Έξοδος Ελεύθερη!



Σας Περιμένουμε!!!












16 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου γλυκιά, σου εύχομαι καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου και επίσης θα ήθελα πολύ να κατάφερνα να ήμουν εκεί και θα το προσπαθήσω! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό σου βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Πέτρα μου για να γνωριστούμε και από κοντά! Θα το ήθελα και εγώ πολύ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα μου καλημέρα. Αυτή η ανάρτηση είναι το..."δώρο" μου για σένα, ευελπιστώντας βέβαια να καταλάβεις το χιούμορ μου!(το ποιο;;) :)) Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα! :))

      http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/12/santa-claus-is-coming-to-my-house.html

      Διαγραφή
    3. Πέθανα στο γέλιο Πέτρα μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το τόσο ιδιαίτερο αφιέρωμα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Κατερίνα μου!! Α!! Τι ωραία!!! Φαντάζομαι την χαρά και την ανυπομονησία σου!!!
    Τρελαίνομαι για κάτι τέτοια!!!
    Καλή επιτυχία να χετε!! Να σκίσετε και να πάρετε και παράταση!!!
    Ελπίζω να τα καταφέρω να ρθω να σε καμαρώσω, ειλικρινά στο λέω!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα μια σύμπτωση !!!! Στις 14 θα σε απολαύσω γιατί θα είμαι εκεί αλλά για το παζάρι!!! Οπότε ΄΄το τερπνόν μετά του ωφελίμου΄΄!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τέλεια Νικόλ μου! Περιμένω να σε γνωρίσω από κοντά!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Κατερινάκι μου χαίρομαι πάρα πολύ.
    Σου εύχομαι να σκίσετε και να περάσετε πολύ όμορφα!
    Γιατί για να ευχαριστηθούν οι από κάτω πρέπει και εσύ να ευχαριστιέσαι!
    Θα προσπαθήσω να έρθω να σας δω, αν δεν τα καταφέρω θέλω να μας πεις εντυπώσεις και να μας δείξεις και καμιά φωτογραφία!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Γιατί για να ευχαριστηθούν οι από κάτω πρέπει και εσύ να ευχαριστιέσαι!"
      Αυτό ακριβώς Έλενα μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φωτό θα έρθουν απαραιτήτως!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. ευχομαι καλη επιτυχια ολοψυχα Κατερινα μου!
    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πω πω τι τέλεια!!!!! δε σου λέω κάτι παραπάνω γιατί τώρα που είμαι Αθήνα ελπίζω να καταφέρω να έρθω να τα πούμε και από κοντά επιτέλους!!!!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι Αθήνα;;;;! Και να μη τα καταφέρεις εκεί θέλω πολύ να τα πούμε για ένα καφεδάκι!!! ε;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. ναι!!! εννοείται!!!! :) θα είμαι καιρό εδώ, οπότε θα βρούμε χρόνο!! αν και το χω κανονίσει να έρθω την Κυριακή!!! εκτός απροόπτου βέβαια, γιατί καμιά φορα ξέρεις πως είναι αυτά!!!! το ότι είμαι Αθήνα είναι και ο λόγος που δεν θα μπορέσω δυστυχώς να συμμετέχω στην πολύ όμορφη κίνηση του Μοιράζομαι.. :(

      Διαγραφή
  7. Ουαου τέλεια! Σε περιμένω θα είμαι στο 'Big Spender' 😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες