Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Weekly MoodBoard #01

Είμαι ένας άνθρωπος που όταν ξεκινάω κάτι θέλω να αφιερώνομαι σε αυτό  και να το ολοκληρώνω...δεν μου αρέσει να αφήνω στη μέση τις δουλειές μου και μάλιστα να βρίσκω δικαιολογίες για αυτό...Αν δω πως δεν προλαβαίνω να κάνω κάτι, απλά δεν το κάνω..
Συνάντησα όμως την ιδέα της Lyriel από το biscoto για το Weekly Moodboard εδώ και όχι μόνο δεν με άφησε αδιάφορη αλλά μάλιστα με ενθουσίασε!
Θα βάλω, λοιπόν, τα δυνατά μου για να μπορέσω να αντεπεξέλθω στην πρόκληση!
Αυτή την εβδομάδα θα την έλεγα λιγάκι περίεργη, λιγάκι μπερδεμένη, λιγάκι μπάχαλο... :-)
Το πολύ καλό και θετικό είναι πως επιτέλους ξεκίνησα γυμναστήριο και κοιτάω και λίγο τον εαυτό μου. Ήταν, βέβαια, και ένας τρόπος να ξεσπάσω την ένταση των ημερών...

Το χαμόγελο, όμως, ποτέ δεν λείπει...

Κατά τα άλλα, πολύ δουλειά μέχρι αργά και πολύ σκέψη και ψάξιμο για το blog μου...
Ένα καλό που έχει γίνει με την απασχόληση μου στο blog και το pinterest είναι πως δεν ασχολούμαι πλέον και πολύ με το facebook...καιρός ήτανε..!
Ορίστε, λοιπόν, η εβδομάδα μου, σε εικόνες...!


18 σχόλια:

  1. Τελειομανής κι εσύ εε;
    Συμπάσχω!
    Καλή αρχή Κατερίνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Kwnnie!
      Το θέμα είναι οτι εμείς οι τελειομανείς τελικά τον ευατό μας ταλαιπωρούμε...τι να κάνουμε όμως που είναι καταγεγραμμένο στο DNA μας;;! ;-)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χεχε! Καλημέρα !
    Γελάω γιατί κι εγώ από τότε που αφοσιώθηκα στο μπλογκ μου έκοψα το φέις! Τέλεια απεξάρτηση....αλλά μήπως τώρα έχω εξάρτηση από το μπλογκ μου ;
    Τελειομανία είχα πάντα κι εγώ! Αλλά το παλεύω! Χαίρομαι πια όταν κάνω λάθη! Τα γιορτάζω κιόλας!
    Καλή αρχή στο Weekly MoodBoard αλλά και στο γυμναστήριο! Πολλοί τα παρατούν γιατί κουράζονται εύκολα! Εγώ που πήγαινα και γυμναστήριο είδα ότι τελικά είναι καλύτερα στο σπίτι για μένα ...φτιάχνω εγώ τις ώρες μου και το πρόγραμμά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!!
      Χαχα! Μάλλον οι εξαρτήσεις απλά διαδέχονται η μία την άλλη..!
      Τελικά ίσως όντως να πρέπει να βρίσκουμε κάποια διέξοδο στην τελειομανία μας και στη θέληση να τα έχουμε όλα άψογα...έχεις δίκιο!
      Σε ευχαριστώ για όλα...έχω διαλέξει ένα μικρό και καλό γυμναστήριο (τα μεγάλα δεν είναι μένα...ακόμα και εκεί μου αρέσει να χτίζω σχέσεις και να μπορώ να λέω Καλησπέρα με χαμόγελο σε 5-6 ανθρώπους) οπότε περνάω καλά προς το παρόν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. καλη αρχη Κατερινα!!!γυμναστηριο ε;καλος τροπος να φευγει η ενταση!!ελπιζω αυτη η ενδομαδα σου να ειναι πιο ηρεμη!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Αλεξάνδρα μου και Καλωσήρθες!
      Η γυμναστική και γενικότερα κάθε είδους δραστηριότητα προσφέρει πολλά τόσο στο κορμί όσο και στην ψυχοσύνθεση μας.
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Κατερίνα! Καλή αρχή με το weekly moodboard!! :) είναι πολύ όμορφο να μοιράζεσαι! με το γυμναστήριο δεν έχω καλή σχέση, αλλά πραγματικά ξεδίνεις και φεύγει η ένταση της καθημερινότητας. αν χρειαστείς κάτι σχετικά με το blog και μπορούμε να βοηθήσουμε, μη διστάσεις! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Γυμναστήριο, χορός, περπάτημα...το θέμα είναι να κάνουμε κάτι για την υγεία μας πρώτα απόλα και ύστερα για την εμφάνιση μας :-)
      Κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστώ την βοήθεια σας...Ας πούμε βλέπω οτι οι δικές σας φωτό πιάνουν αρκετό χώρο ενώ εμένα είναι λίγο μικρές...ξέρεις πως το φτιάχνω λίγο αυτό;

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ φροντίζω όλο και κάτι να κάνω, δε μου αρέσει να κάθομαι!! Έκανα κι εγώ χορό και διάφορα άλλα πάντα! :) όσον αφορά στις φωτογραφίες, όταν πατήσεις πάνω μόλις την ανεβάσεις, θα δεις βγάζει επιλογές Μικρό, Μεσαίο, Μεγάλο.. Επιλέγεις ανάλογα. Επίσης απο κει επιλέγεις και τη στοίχιση, δεξιά, αριστερή, μεσαία.. Αν δεν τα καταφέρεις πες μου ξανά.. φιλάκια! :)

      Διαγραφή
    3. ααα σε ευχαριστώ πολύ! Θα το κάνω άμεσα κιόλας!

      Εμείς οι τοξοτίνες βαριόμαστε εύκολα αλλά είμαστε της δραστηριότητας γενικότερα :-)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    4. όπως τα λες ακριβώς!!! χα χα... :)

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!
    Είμαι καινούρια στη παρέα σου!Σε βρήκα απο τη Λύριελ και τη συμμετοχή σου στο weekly moodboard!
    Ελπίζω να τα λέμε συχνά!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και Καλωσήρθες!!!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη, ελπίζω και εγώ να τα λέμε συχνά!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου συνονόματη!!Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια..Καλώς βρεθήκαμε!! Καλά κάνεις που ξεκινάς γυμναστική, βοηθάει και σωματικά αλλά κυρίως ψυχολογικά..Μου άρεσε πάρα πολύ η περιγραφή του μπλογκ σου, "εκτιμώ και θαυμάζω" δύο έννοιες τόσο σημαντικές και δυσεύρετες πλέον!Επιπλέον μου αρέσει που βρίσκεις σε κάθε άνθρωπο το καλό του στοιχείο..Όλοι έχουμε ελαττώματα αλλά το νόημα είναι να μην επικεντρωνόμαστε σε αυτά,να ενισχύουμε τα προτερήματά μας! Νομίζω πως έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα να πούμε!! :) Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου και πάλι Κατερινάκι!!
    Χαίρομαι πολύ που θα τα λέμε!
    Σε ευχαριστώ και εγώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια και που κατάλαβες οτι προσπαθώ πάντα να βρίσκω τα όμορφα στους ανθρώπους...με εντυπωσίασες!!!
    Φιλιά και Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή!
    Χαίρομαι που είσαι στην παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Και εγώ χαίρομαι που είμαι μέρος αυτού και έτσι σας γνωρίζω καλύτερα!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες