Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Έρωτας είναι Θαρρώ...

Via

Δεν ξέρω αν οφείλεται στην Άνοιξη που σκάει σιγά σιγά μύτη αλλά διακρίνω μια γενικότερη ανάγκη για έρωτα και αγάπη. Διαβάζω τους φίλους μου να ποστάρουν σχετικά βίντεο αλλά και status, βλέπω άλλους να ερωτεύονται και να ξεκινούν όμορφα ταξίδια, κοιτώ χαμόγελα και όμορφες διαθέσεις σε πείσμα των καιρών και των δύσκολων καταστάσεων που όλοι ζούμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο....

Σε μία από τις βόλτες μου στο διαδίκτυο έπεσα επάνω σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον βίντεο το οποίο δημιούργησαν τρεις φοιτητές του Ringling College of Art and Design.
Πρόκειται για μια animation ταινία μικρού μήκους που λέγεται "Brain Devided" κάτι σαν Διαιρεμένο Μυαλό (αν μπορούμε να το μεταφράσουμε)... το οποίο κέρδισε το πρώτο βραβείο και 1.000 δολάρια στο 4ο Ετήσιο Cartoon Brew Student Animation Festival.
Την ταινία σκηνοθέτησαν οι Josiah Haworth, Joon Shik Song and Joon Soo Song και μας δείχνει με έναν εκπληκτικό τρόπο και μοναδικό χιούμορ, μπαίνοντας ουσιαστικά μέσα στον εγκέφαλο των δύο πρωταγωνιστών, τι συμβαίνει και πως αντιδρούν τα δύο ημισφαίρια όταν δύο άγνωστοι άνθρωποι βγαίνουν το πρώτο τους ραντεβού και περνούν την αμήχανη αυτή διαδικασία της πρώτης γνωριμίας τους.

Τι μπορεί αλήθεια, να συμβεί όταν τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου σου (το δεξί που ελέγχει το συναίσθημα και το αριστερό που ελέγχει τη λογική) "μαλώνουν" προκειμένου να κατακτήσεις το άλλο φύλο;!
Μήπως τελικά όπως όλα στη ζωή, χρειάζεται συνεργασία για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα;!

Είναι μόνο 5΄ και αξίζει πραγματικά να το παρακολουθήσουμε τόσο για τα κωμικά του στοιχεία όσο και για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει από τους τρεις φοιτητές!
Κ.







υ.γ. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και τα όμορφα λόγια σας στη προηγούμενη μου ανάρτηση! Τα νέα είναι ήδη καλά, όσο γίνεται δηλαδή...τουλάχιστον υπάρχει θεραπεία και μεγάλες πιθανότητες ίασης.
Είστε υπέροχοι και είστε το παρεάκι μου!



21 σχόλια:

  1. αχαχαχαχα
    ειναι τελειο!!!
    τελειο ομως!
    απο τα καλυτερα βιντεο που εχω δει!
    θα βαλω την αναρτηση σου και στο φεισμπουκ!
    λογικο να διακρυθουν οι φοιτητες!
    τι γελιο!
    ειδικα η συνεργασια στο τελος και τρομος της οικογενειας.
    τι γελιο.
    να σαι καλα Κατερινακι!

    και χαιρομαι που με το αλλο θεμα εχεις καλα νεα να μας πεις!
    ολα καλα θα πανε! φιλακια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά στο σημείο που βλέπουμε και τον εγκέφαλο της γυναίκας είναι τρομερή ανατροπή με πολύ γέλιο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Κική μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι για τα καλά σου νέα Κατερινάκι!
    Επείδή τώρα σε γνώρισα δεν ήξερα ότι κάτι συμβαίνει!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που έχεις καλά νέα και εύχομαι να περάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται!
    Το βίντεο ήταν πάρα πολύ καλό και γέλασα και πολύ να σαι καλά πάντα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφέρομαι σε μια φίλη Ελενάκι για την οποία μάθαμε πολύ ξαφνικά κάποια άσχημα νέα για την υγεία της αλλά ευτυχώς υπάρχει θεραπεία και πολλές ελπίδες για πλήρη ίαση το οποίο μετά το αρχικό σοκ μας χαροποίησε πάρα μα πάρα πολύ!
      Σε ευχαριστώ πάντως για τις ευχές σου!

      Ευτυχώς που υπάρχουν και τέτοια βιντεάκια να μας κάνουν να χαμογελάμε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. μα τι γλυκο που ειναι...κωμικο μεν αλλα με πολλα βαθια μηνυματα κρυμμενα ..
    Πολυ θα ηθελα να δω και ενα βιντεακι με το μυαλο και την καρδια... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ..πολύ καλή η ιδέα σου Μαρία! Με ενθουσίασε και εγώ θα ήθελα πολύ να δω κάτι τέτοιο! Ας αναλάβει κάποιος να στείλει ένα e-mail σε αυτά τα παιδιά :-)

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχαχα!!!! Πολύ αστείο και σωστό όμως!!!! Οντως διχασμένο μυαλό!!!! Τέλειο το βιντεάκι Κατερίνα μου!! Μπράβο!!!!
    Πολύ χαίρομαι που τα νέα είναι ενθαρρυντικά για τη φίλη σου!!! Μακάρι όλα να πάνε καλά!!!! :))))
    Φιλάκια πολλά πολλά καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα αυτός είναι διχασμένη προσωπικότητα!! αχαχαχα!
    Έτσι γίνεται μέσα μας όταν ερωτευόμαστε;
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα ερωτευμένη ανεξάρτητα από εποχή Κατερίνα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα δείχνουν όλα στην υπερβολή τους αλλά αλήθεια τώρα, κάπως έτσι δεν είμαστε και ας μη το δείχνουμε...; χαχα!
      Η ευχή σου είναι η καλύτερη!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό το βιντεάκι...χαχα!!

    Είχα χάσει την ανάρτησή σου και δεν ήξερα για τη φίλη σου...χαίρομαι που τα νέα είναι καλά..εύχομαι φυσικά τα καλύτερα!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου! Οι ευχές σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Απολαυστικό το βιντεάκι Κατερίνα !! Χαίρομαι που τα νέα της φίλης σου είναι ευχάριστα !
    Η άνοιξη είναι η εποχή των αισθήσεων και μάλλον ξυπνούν και τα κοιμισμένα μας συναισθήματα !
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Νικόλ! Την άνοιξη πάντα όλα ξεσηκώνονται και ομορφαίνουν!
      Σε ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραίο το βιντεάκι! χι χι.. γλυκούλικα τα καρτουνάκια, μπράβο στους φοιτητές!!! :) περαστικά να είναι εύχομαι, θετική σκέψη!! φιλάκια πολλά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έκαναν πολύ καλή δουλειά και λατρεύω τέτοιες δημιουργίες!
      Σε ευχαριστώ Ευάκι μου! Η θετική σκέψη και ενέργεια κάνουν θαύματα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Α! Το είδα κι εγώ προ ημερών! Μου αρέσει πολύ το animation, το λατρεύω!

    Χαίρομαι πάρα πάρα πολύ για την κοπέλα! (εμάς, δεν έχει μπει ακόμα χειρουργείο :(
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλό μεσημέρι Κατερινούλα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει πολύ το animation Πέτρα μου και είναι πολύ εκείνοι που φτιάχνουν εξαιρετικά βίντεο!

      Εύχομαι τα καλύτερα για το παιδί και να το ξεπεράσει γρήγορα! Οι προσευχές μου είναι μαζί του!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. I have read ѕo maոy articloes ϲoncerning tɦe blogger lovers Һowever tҺis post is truly
    a gօod piece of writing, keep іt up.

    Lookk att mү web ρage ... Greenn Coffwe Bean Max (http://purecoffeebeanmax.com/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχοοοο βιντεάκι!!! Με απίστευτη πλάκα ειδικά στο τέλος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ντίνα!
      Ναι ειδικά στο τέλος είναι η μεγάλη πλάκα...!

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες